"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

poniedziałek, 18 stycznia 2021

Obrona

 Dziś zakończył się mój kolejny etap w życiu, obroniłam egzamin dyplomowy na studiach licencjackich z położnictwa. Teraz chwilowa przerwa, bo finansowo nie dam rady. Mam nadzieję że chwilowa 🙄.

Oczywiście w międzyczasie robię specjalizację. Nie może być próżni w moim życiu. 

No i praca zawodowa, ostatnio jest źle, bo jest nas za mało. Co rodzi flustracje i jest powodem nerwów, bo o pomyłkę nie trudno. A niestety w moim fachu to można pomylić się czasami tylko raz. Niestety sytuacja szybko się nie zmieni, do pracy nie ma chętnych, na jedną położną lub pielęgniarkę przypada średnio 12-15 pacjentek.  Pacjentki w stanie różnym, od tych wymagających tylko kontroli do takich które trzeba karmić, przewijać i pilnować na każdym kroku. Jest źle.  Oby nie było gorzej.

Niedługo mam nadzieję na urlop i wyjazd w góry. Oby  kwarantanna narodowa pozwoliła na chwilę relaksu.

18 komentarzy:

  1. Gratuluję z całego serca i podziwiam! Brawo! 💐🥂

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja marzę o wyjeździe do Poznania;)

    Bardzo się cieszę i bardzo gratuluję.
    A w ochronie zdrowia szybko to super nic nie zmieni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja w związku z tym Poznaniem to mam nadzieję że znajdziesz chwilę 😉

      Usuń
  3. Gratuluję! Ty to masz siłę i moc! Zasłużyłaś na urlop jak nikt inny!Ja tak marzę o wyjeździe , że po nocach mi się śni, że mieszkam w hotelu albo wędruję po mieście i nie mogę go(hotelu) znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje!
    I powodzenia w następnych planach:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat! I mnóstwo imieninowych serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! A jednocześnie wyrazy współczucia, bo ta praca jest bardzo obciążająca.
    Też Ci życzę urlopu i odpoczynku.
    I kolejnych stopni rozwoju kariery, bo to niezależnie od sytuacji zawsze cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację! Na pewno czas poświęcony na naukę, aby osiągnąć to co Ty w obecnym czasie był tego wart. Pnij się dalej! Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj