"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

poniedziałek, 27 września 2021

To nie pan Hilary

 W zeszłym tygodniu zostawiłam kartę debetową w bankomacie. Pierwszy raz w życiu mi się to zdarzyło. Na szczęście głównie operuję gotówką,konto służy mi tylko do płacenia rachunków, więc spokojnie zablokowała i czekam na nową.

Dziś zgubiłam biustonosz. Nowy. Bardzo mi się podobał i to był chyba pierwszy który idealnie mi pasował. No i zapadł się pod ziemię. 

Chyba goni mnie pesel albo mam za dużo na głowie 🤣

10 komentarzy:

  1. Jak nic jakiś feteszysta zaiwanił!
    Majtek pilnuj!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartę rozumiem. Biustonosz mniej. No chyba, że była rozbierana randka:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale biustonosz też w bankomacie? :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie gniewaj się, ale co czytam o tym zgubionym biustonoszu to się śmieję w głos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest nic śmiesznego 🤣nadal się nie znalazł

      Usuń
  5. Z pewnością masz za dużo na głowie. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj