"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

czwartek, 9 września 2021

Zaczynam żyć.

 Dostałam antybiotyk, zadziałał. Już jest zdecydowanie lepiej. Mam wolne do poniedziałku, to napewno dojdę do siebie. 

Dziś pisałam egzamin on-line z języka angielskiego, kwalifikujący do grupy językowej na uczelni. Poszło mi fatalnie, ale gramatyka to nigdy nie była moja mocna strona. Dogadam się, ale nic po za tym 🤣

Od października zaczynam studia dzienne na Uniwersytecie Medycznym. Zawsze marzyłam o tym żeby zostać lekarzem ginekologiem, na to już za późno, ale zawsze mogę zostać magistrem położnictwa, chociaż droga będzie trudna.  Na szczęście jestem już w tym wieku, że nie przeszkadza mi gdyby miało się nie udać, zawsze można spróbować za rok.

9 komentarzy:

  1. Brawo! Wazne że się chce gadac, to i się dogada. A za uczelnie trzymam kciuki, by nie trzeba było powtarzać ino zaliczać✊🏻🤞🏼

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy poszłam na pierwszą wywiadówkę do anglojęzycznej szkoły syna od razu na wejściu mówię, sorry ale ja słabo mówić po angielski. Na co nauczycielka lekceważąco machnęła ręką
    Proszę pani, przed chwilą byli tutaj Japończycy

    Zawsze ktoś mówi lepiej, albo gorzej
    Za to twoją chęć nauki podziwiam do bólu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma jakieś zboczenie, nie chce mi się już, ale cały czas walczę

      Usuń
  3. Futi! Jak Ty mi imponujesz! Trzymam kciuki i wygladam dyplomu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa lata.. jeszcze po drodze mam specjalizacje do zdania

      Usuń
  4. Brawo!!! Zawsze warto inwestowac w siebie,bardzo Cię podziwiam,życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi się serdecznie nie chce ale co zrobić 🙄

      Usuń
  5. Bardzo mocno trzymam kciuki za Twoje studia! Niech się uda - wiem, że byłaby to duża satysfakcja, szczególnie, że jak rozumiem studia będą po angielsku?

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj