"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

niedziela, 6 stycznia 2013

Pozwól mi wejść

Nigdy bym nie podejrzewała, że zaproponuje z filmów - horror. I na dodatek jeszcze o wampirach. Od czasu " Wywiadu z wampirem" raczej w tej tematyce mnie nic nie zachwyciło. "Zmierzch" jest poniżej krytyki. A jednak! Obejrzałam dziś cudowny film. Jestem pod wrażeniem. Jest niesamowity! Amerykanie oczywiście zrobili remake, ale podejrzewam że ta, skandynawska wersja jest lepsza.


 

 Ps. Można oglądać wieczorem, nie podnosi ciśnienia.

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. a znasz coś podobnego? nie koniecznie by musiał być to horror.

      Usuń
  2. jak mogłam siem schować za menskie plecy, to oglądalam horrory, a teraz już nie oglądam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego spokojnie możesz obejrzeć sama. poziom " bania się" zbliżony zeru.

      Usuń
    2. z chomika ściągnęłaś?

      Usuń
    3. na kinomaniaku siedzi.

      Usuń
    4. ja w ciąży z synem się zaczytywałam, gdzieś nawet mam pewnie biblioteczkę.
      Potem miałam już wystarczająco emocji
      zawodowych

      Usuń
    5. gaga, ale co to znaczy "jak mogłam siem schować za menskie plecy", a teraz siem nie mieścisz czy co?

      Usuń
    6. ruda, ja jezdem z tych drobnych, jeno menskie plecy siem oparli o fotel...

      Usuń
    7. z pilotem
      (tu ciem mam zgago!)

      Usuń
  3. Jak ja lubię Panią czytać .
    Asia M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      a ja jak czasami przeczytam co napisałam, to sobie myślę, co za bzdury:)

      Usuń
    2. jak dziewczę lubi to jej nie zniechęcaj!

      Usuń
  4. Ja do horrorów to szczęścia ni mam, także choć bez egzaltacji ulegnę tej rekomendacji, hej. Trzymam za słowo, że nic mi się nie podniesie ani nie opadnie (jak np szczęka przy ziewaniu.)
    A skoro o kinomaniaku mowa to polecam mini-serial Black Mirror, zwłaszcza odcinki 1 i 3, mmm. Horrory obyczajowe, normalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taki horror nie horror,
      a ten Black Mirror sobie luknę.

      Usuń
  5. ja się trzymam z daleka od horrorów, ponieważ potem mam trudności w poruszaniu się po własnej chałupie gdy jest ciemno;) wiem, można zapalić światło, ale najpierw trzeba dojść do kontaktu :P nie na moje nerwy.
    TakaSe

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogladalam te wersje 'skandynawska' pod tytulem "Przyjaciele po zapadnieciu zmierzchu" (org. szwedzki tytul "Låt den rätte komma in". Osiedle sztokholmskie lat osimdziesiatych, szkolne perypetie glownego bohatera, samotnosc i ten/ta niesamowita Eli: madra, doswiadczona ale i inna. Brrr. dostaje dreszczy na samo wspomnienie filmu.
    Gratulacje z okazji tresci Twojego nastepnego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki,
      własnie takie filmy lubię, które się pamięta przez chwilę.

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj