"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

niedziela, 17 marca 2013

Wiosna!!!!






12 komentarzy:

  1. liczysz na samospelniajaca sie przepowiednie?
    coz
    tak czy siak, jest druga polowa marca :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto!!

    Jaka wiosna???
    U mnie pół metra śniegu!!
    Dzisiaj rano mróz -16 stopni:))

    Jedynie słońce świecie i to trzyma mnie jeszcze przy życiu:))

    Pozdrowienia Patti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiosna, jak widać na zdjęciach... a wiatr wieje jak na Syberii.

      Usuń
    2. Właśnie oglądałam długoterminowa na TVN - i dupa blada do początku kwietnia nie ma szans na wiosnę.....:(((

      Usuń
    3. nie kracz, idzie Wiosna!!!! :)
      mam dość zimy.

      Usuń
  3. masz rację! u mnie pachnie wiosną, i wiosną świeci słońce, w sensie, że tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie chem nic mówić, ale 16-dniowa prognoza nie wyglonda mi wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj faktycznie - wiosna pełną gębą ! :D

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj