"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

sobota, 23 marca 2013

Zmiana tematu, bo dziś mi ciężko się myśli

Pięknie dziś na dworze, poszłam na nasze wiejskie bagna, zarwał się lód i dobrze że się nie ukąpałam.
Kupiłam farbę do włosów - pokryję idealnie moje siwe włosy.
Obejrzałabym wieczorem jakiś lekki film, może polecicie coś?
A teraz pędzę dalej sprzątać mój chlewik:)

Dobrze mi się sprząta przy tym:





 obejrzałam film, , na TVN player " Kosmiczna skóra", bardzo ciekawy dokument o rzadkiej chorobie genetycznej .

92 komentarze:

  1. jeju, ja prasuje, katuje swoj umysl programem porannym
    znaczy prasowalam
    w filmach mam opoznienie
    ogladalas dwoje do poprawki? Warto?
    skonczylam tez juz Kobiete w lustrze i podobala mi sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytam teraz "łowcy milionów" L.Kostrzewski, P.Miączyński,
      dwoje do poprawki, brzmi zachęcająco, może to będzie to:)

      Usuń
    2. ja jeszcze nie widzialam ale chetnie bym obejrzala, bo jak gra Mery streep to nawet jakby grala noge od stolu bym obejrzala
      Dobre to Lowcy milionow?

      Usuń
    3. dobre, to są wywiady z przedsiębiorcami, niektóre bardzo ciekawe.
      Wieczorem zasiądę do tych Dwoje do poprawki.

      Usuń
  2. ja mam dziś ten sam zamysł- pokryć swe siwe włosy...co do jednego :)
    jeśli chodzi o film...mhm...coś tam pewnie lekkiego poleci na jakimś kanale...szukaj :)
    pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemuż, no czemuż natura zamiast niesiwiejącego łba nie obdarzyła mnie np płaskim brzuchem? też bym mogła sobie farbować :(

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. jesteś bohaterką w swoim domu!
      a ja nie:D

      Usuń
    2. nie było to trudne- echo pomagało :P

      Usuń
  4. no dobra, ja dziś robię nic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe szczęście, że ominęła cię jednak wątpliwa przyjemność kąpieli w bagnie. Mnie relaksują polskie komedie w stylu "Komedia małżeńska", "Kogel-mogel" czy kultowa "Sexmisja". Ale ja mogę wiele razy powracać do tego samego filmu jeśli mi się podoba, nie każdy to lubi :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczorka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm, przeganiałam zimę;))
    Futi, u mnie śnieg prawie po kolana! (Grzesiowe)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam, też w tygodniu pokrywałam swoje siwki, niestety sama i niezbyt dokładnie, ale jak mam rozpuszczone to nie widać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gaga mówi że siem tu panoszy a ja nic nie widzem

    OdpowiedzUsuń
  9. a rybeńka jest bogata- ma swego trolla!

    OdpowiedzUsuń
  10. no to zaczynamy- trolle w kąty! tłum nadciąga!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężko o dobry film. Może "Nietykalni"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądałam, bardzo dobry.
      próbuje oglądać "obławę" ale wszystko mi się wiesza oprócz tvn" top model" :D

      Usuń
    2. Bardzo polecam Święci z Bostonu

      Usuń
    3. noc w muzeum jest fajna- nie przeszkadza w blogowaniu :P

      Usuń
    4. Raczej tak
      Coś w stylu Tarantino

      Usuń
    5. to to chyba w niczym nie przeszkadza:)

      Usuń
  12. Ciekawe
    Czy tu jakiś trol zajrzy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zajrzyj do torebki czy go zabrałaś

      Usuń
    2. chwilowo mam nadmiar trolli i anonimóf

      Usuń
    3. W moich maleństwach by siem zaden nie pomieścił:)))

      Usuń
    4. to chwilowo zamknij anonima- gaga jutro do fabryki raczej nie idzie

      Usuń
    5. Może one siem budzom na wiosne?

      Usuń
    6. może, że we f poniedziałek przyjdzie?:P

      Usuń
    7. Myślisz że ma wolny weekend?

      Snieg u mnie pada

      Usuń
    8. no własnie- przecie jeszcze zima a tu jakieś pobudki

      Usuń
    9. Ech, ostre, goronce jak słońce

      Usuń
    10. dam se renke uciońć, że przyjdzie w poniedziałek

      Usuń
    11. bo one pierwsze przylatują takie przebiśniegi

      Usuń
    12. ja? nigdy! to dopalacz!

      Usuń
    13. ostre, a gdzie masz booty?

      Usuń
    14. o czym wy mówicie, znowu jakieś prochy

      Usuń
    15. przy kominku przysiadłam, wino nalałam...

      Usuń
    16. Pasowałoby do mojego śniegu za oknem

      Usuń
    17. i w śniegu je czymiesz?

      Usuń
    18. futi, hibernujesz siem?

      Usuń
    19. lece, żona moja prywatna, martini wyciągnęła:) grzeczne bądźcie i trolle sio.

      Usuń
  13. nic nie zmieni faktu, że wiosna tego roku dała dupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurna, kiedy jest zmiana czasu?

      Usuń
    2. Rezurekcje na piontom rano, tyle ci powiem Lucha

      Usuń
    3. no własnie- za tydzien... tragedia!

      Usuń
    4. w święta?!?!
      dopsz, że nie muszę już szukać jajeczek. po ciemku :)

      Usuń
    5. Aja, jeżeli pan pozwoli, s przyjemnościom

      Usuń
    6. ja i tak będę spać!

      Usuń
    7. ja też, ale najwyraźniej krócej.. to jest szczyt świństwa!

      Usuń
  14. coś mi się zwichrowało
    odpowiadam Rybeńce- kolorowe??

    OdpowiedzUsuń
  15. polecam "Sztuczki". uwielbiam. klimatyczny. nie za ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę wpisać odpowiedzi pod swoim komentarzem. Mnie w życiu nic nie wychodzi,myślałam że chociaż córka mi się udała;(a ona wczoraj mi powiedziała że jestem wredna ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one tak mają, moja Panienka wyprowadza się co dwa tygodnie to Casanowy:)
      Pozdrawiam:P

      Usuń
  17. dzień dobry
    jak ci siem Futi Dwoje do poprawki podobało?
    Bo ja chcę obejrzeć, mąż mniej i nie wiem, czy go zachęcać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie obejrzałam wczoraj, zabalowałam u Żony, a potem poszłam spać:P

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj