"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

wtorek, 16 lipca 2013

Koka, feta i Marycha.

Kontrola u chirurga.
Jest ok.
Chociaż to.
Oprócz tego dolina.
Dolina.
Wnerw i wściek.
****


W południe pojechałam wypełnić anonimową ankietę na zaproszone  badanie naukowe.
Pytanie jak często zażywa Pani : Haszysz, amfetaminę, LSD, kokainę, marihuanę.
Ankieta anonimowa była. Nie było pytania czy Pani zażywa, tylko jak często.
Widocznie doktorantki psychologi wychodzą z założenia że, wszyscy zażywają.

Jak często spędzacie upojne chwile z kokainą???
Hm.

****

"- Ojcze, czy dzisiaj wraz z córką twą a moją siostrą, jedziemy do babci Gandzi?
Zadumał się ojciec i odrzekł:
- A którą to babcię nazywasz Babcią Gandzią?
I odpowiedział mu junior:
- No babcię Marysię..."


i z innej beczki :

"Przychodzi mama z synkiem do lekarza:
- Panie doktorze, z jego siusiakiem jest coś nie w porządku...
Doktor obejrzał siusiaka i mówi:
- W tym momencie to już nie jest siusiak tylko penis i zaczynamy leczenie rzeżączki."

37 komentarzy:

  1. Oj, nałogowo dzisiaj ;)

    Ta ankieta wzbudza mój mieszczański frasunek, nie mniej - skoro anonimowa - to co ci zależy w niej nie pozażywać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pytania w ankietach często mnie rozwalają
    dobrze, że kontrola w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki odlotowy wpis!
    przed czy po?
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow... ach te wczesne inicjacje :)
    dobrze że Młody ok! To najważniejsze!
    a koka kochana to u mnie przed śniadaniem... potem trochę marychy i haszu .. wiesz .. no przecież wiesz że świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia ;) kochana... myślałam że ty też! :*******

    OdpowiedzUsuń
  5. robię sobie rachunek sumienia: zażywam czy nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no! padłam!
      eNNkaaaa... ty mnie kiedyś zabijesz! Dostane zawału ze śmiechu :))))))))))))

      Usuń
    2. moim zdaniem jesteś blisko:))) odlotowa dziewczyno! :D

      Usuń
    3. tiaaa... chyba zacznę wyrywać płatki w stokrotce i co wyjdzie, to będzie odpowiedź :)

      Usuń
    4. emka, to teraz już powinnam zacząć też czynić rachunek sumienia na okoliczność Twojego ewentualnego zawału?
      ja siem z czyśćca nie fygrzebiem ;-)

      Usuń
    5. eNNka .. aleś mnie zastrzeliła... asz se musze marychy zażyć!
      No to siup! :))))

      Usuń
    6. lepiej się podziel, razem raźniej, co nie?

      Usuń
    7. a wy wogóle wiecie co się z takom marychom robi? :D

      Usuń
    8. a niby skond mamy fiedzieć? :D

      Usuń
    9. no Emka chyba pije jom...

      Usuń
    10. no miałam iść spać i mnie rozbudziłyście:))))

      Usuń
  6. Ja ktoś zażywa nie da znać jak to jest, bo nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy co. ja słyszałam że, koka pobudza, marycha uspakaja i rozśmiesza, a LSD rodzi różowe jednorożce, feta ryje mózg.

      Usuń
    2. Ser feta? Ze niby salatka grecka uzaleznia!?

      Usuń
  7. Coś ty, no nie wszyscy zażywają?? :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak widać...ile różowych jednorożców przez to ginie!!!

      Usuń
    2. futi, Ty coś brałaś :P

      Usuń
  8. ja LSD biorę tylko jak mam lecieć samolotem... i to podwójną dawkę :::))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga! Na następne spotkanie skombinuj troszkę;)))
    I cieszę sie, że z Małym ok;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzien dobry
    Dzien bez koki koli dniem straconem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE DOBRY TEN DZIEŃ, ALE CÓŻ.

      Usuń
    2. Obawiam się że niedobry nie z powodu braku koli... koki....

      Usuń
    3. z powodu tego ze siedemnastego!
      nie lubie

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj