"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

piątek, 20 sierpnia 2021

Proszę ojojać

 Nie dość że bolą mnie nerki po tomografi z kontrastem, to jeszcze przed dyżurem pękł mi ząb. 

Jak by ktoś nie wiedział to kontrast podawany podczas tomografi komputerowej może uszkadzać nerki, dlatego wcześniej oznacza się poziom kreatyniny we krwi i po tomografi komputerowej powinno się dużo pić żeby szybko wypłukać kontrast. 

Mi nie pomogło 🤬

No u mnie kreatynina w normie, piłam dużo jeszcze mi podłączyli kroplówkę a mimo to nie czuję się komfortowo. 


12 komentarzy:

  1. Ojojam Cie ze zrozumieniem, bom zlamala rekę😥.Ale mam nadzieje, ze wynik tomo. choc Cie zadowala!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za informacje. Za niedługo mam rezonas z kontrastem. Skorzystam z podpowiedzi z piciem:) wody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontrast przy rezonansie nie jest tak obciążający dla organizmu jak przy tomografi, ale picie wody przyspieszy wypłukanie

      Usuń
    2. To dobrze, bo ja mam rezonans z kontrastem co pół roku od kilku lat... Już się zastanawiałam, czy moje nerki to przetrwają...
      Ella-5

      Usuń
    3. Ella ja mam chyba jakieś nietypowe powikłanie bo raczej pacjentki u nas się nie skarżą a ja już drugi dzień się męczę

      Usuń
  3. Ojojoj oooojjjjjojojoj ✊🏻✊🏻❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj