"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

czwartek, 9 grudnia 2021

Zakręcona jestem

 Zdarza się, że nie zaloguje się na zajęciach, bo pomylę dni lub godziny zajęć 🤣 na szczęście rzadko się zdarza. Jedyny plus covidowych czasów, że większość zajęć jest on-line i idzie pogodzić pracę na pełen etat i studia dzienne i specjalizację i kursy różne. Nie powiem lekko nie jest, dużo prac i prezentacji na zaliczenie przedmiotów, nie wiadomo co będzie dalej, ale może się uda. 

Największy problem mam z językiem angielskim, nie rozumiem wszystkiego co pani do nas mówi, nie ten poziom, zadania domowe cudem udaje mi się zrobić, dobrze że są koleżanki, które pomogą, gdy ja już nie ogarniam. Mam nadzieję że to też uda się zaliczyć. 

W pracy chwilowo jakiś tam spokój bo koniec roku i nie przyjmują tylu pacjentek operacyjnych, tylko nagłe przypadki, chemioterapii jest nadal sporo ale jakoś luźniej. 

Może to wszystko jakoś ogarnę 🤣

3 komentarze:

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj