"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

piątek, 10 maja 2013

tak w skrócie, o wszystkim i o niczym

Oglądam " Czystą Krew"
Muzyka rewelacja.
Serial również niczego sobie.
ostatnio jak nie zoombiaki, to wampiry.




Oprócz tego, czytam Haruki Murakami " Ślepa wierzba i śpiąca kobieta"
Zbiór opowiadań. Bardzo ciekawy, opowiadania są z otwartym zakończeniem, można pomyśleć o tym co było dalej., lub co autor miał na myśli.



Ćwiczymy z TCW czytanie, idzie kiepsko, ale jakiś postęp jest, istnieje szansa, że nie będzie analfabetą.
W poniedziałek mamy wizytę u chirurga i w klubie dla dzieci z problemami.
W pracy kicha totalna, nie chce mi się nawet o tym pisać.
Dziś przeszła u nas burza z opadami gradu, ciekawa jestem czy moje buraki to przeżyją.
W czasie tej ulewy, biegłam do szkoły po dzieci i zgubiłam w kałuży japonki.
Cała klasa Panienki miała z tego ubaw niezły.
Ja mniej.

hm, i mam wirtualnego adoratora. Jestem bardzo podejrzliwa, chociaż z tego co pisze nie wydaje się strasznym zboczeńcem i gwałcicielem.
Pisać z nim czy nie pisać?

47 komentarzy:

  1. pisać!Może się co dobrego rozwinie... Jak w realu okaże się nie teges -przywalisz kaskiem od motocykla...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musiałabym zainwestować w kask:P

      Usuń
    2. wygrzeb z kałuży swoje japonki, przywalisz bez inwestowania. a na razie pisz :)

      Usuń
    3. o japonkiem, mogę:)

      Usuń
    4. oj, japonki możesz wyłowić i umyć, a jak mojej koleżance w kałużę wpadł projekt na kalce? i jeszcze go porwał wiatr, rzucił na tory i natychmiast przejechał go tramwaj? no? :)

      Usuń
    5. Alusia a co to było Armagedon????

      Usuń
  2. też oglądam Czysta krew, czekam na kolejny sezon ,bardzo długie przerwy są.....

    trzymaj rękę na pulsie Futrzaku i pisz sobie z adoratorem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero pierwszą serię lecę to jeszcze parę przedemną.

      Usuń
    2. a ja nie mogę, za bardzo boję się wampirów, strzyg i takich tam. Zombiaków też się boje :)

      Usuń
  3. ja oglądam "Na Krawędzi" ostatnio. Jestem podejrzliwa bo tam sporo o gwałtach. Kochana, liczę na Twój zdrowy rozsądek!
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to? Serial? Dobry? Bo wampiry to nie dla mnie...

      Usuń
    2. mnie się bardzo podoba! Możesz znaleźć na ipla i jest bardzo o ludziach, chociaż czasem możesz zgubić to wrażenie.

      Usuń
    3. mnie się też podoba :) Anka - piątka :)

      Usuń
  4. surrealizm Murakamiego zawsze mnie pociągał:)
    a adorator na odległość wydaje się być niegroźny, więc czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja oglądam Hanibala i jestem zachwycona;) !

    OdpowiedzUsuń
  6. PISAC
    od pisania do kochania
    albo cos tam cos tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a niby po co, skoro nie jest strasznym gwałcicielem i zboczeńcem?:P

      a tak serio, to mnie futi uspokoiła właśnie, bo już myślałam, że mamy tego samego wielbiciela ;PPP

      Usuń
    2. to nie musicie siem bic o chlopa, jak rozumiem?

      Usuń
    3. ja się nigdy o chlopa nie bije, oddaje zabawki którymi się nudzę:D

      Usuń
  7. Nie pisac!
    Zdjecia zadac!
    Ja mam rezerwe ale moze nie ma ryzyka nie ma zabawy....?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no risk no fun
      zawsze lubiłam to powiedzonko ... chyba dlatego, że ogólnie to taka bardzo zachowawcza jestem :)

      Usuń
    2. zdjęcie mam, o ile to realny człowiek jest.

      Usuń
    3. z tym zdjęciem to różnie bywa ;PPPPP

      Usuń
    4. no właśnie,ładny kolczyk Viki:PPP

      Usuń
  8. ja też ostatnio sporo czytam. wczoraj skończyłam "Niezwykłą wędrówkę Harolda Fry".
    przeraził mnie mój własny tekst do koleżanki: pożycz mi jakąś książkę, ale taką napisaną większymi literami. trochę dziwne kryterium wyboru lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też już tak mam. muszą być duże litery

      Usuń
    2. a u mnie w szkole właśnie zlikwidowano jakieś tam śmieszne dofinansowanie do okularów. bo te, co nie noszą, domagały się zwrotu kosztów za leczenie zębów, no bo jak tu z próchnicą do dzieci? rozwinęła się dyskusja, w efekcie one nic nie zyskały, okularnicy stracili.

      Usuń
    3. a duże to dofinansowanie było? może gra nie warta świeczki.

      Usuń
    4. Ruda skąd to znam tzn. odnosnie okularów. Nasz szefff kazał udowodnić, że siedzimy przed komper 4 godziny. Olałyśmy go, bo co to dla firmy 50 zeta na rok?? Smiecha warte
      Mariola

      Usuń
    5. u nas należało się raz na 5 lat. ja rok temu pierwszy raz skorzystałam, dostałam jakieś 200 zł. ale chyba źle mi dobrano szkła, bo nie widzę w nich zbyt rewelacyjnie.

      Usuń
    6. ja niby wzrok mam dobry ale szybko mi się oczy męczom

      Usuń
    7. u mnie przysługuje 250 zeta raz na 4 lata chyba
      w końcu sobie sprawiłam pierwsze w życiu- zerówki:)
      z antyrefleksem. długo zwlekałam, bo uważałam to za pic- ale naprawdę oczy się mniej męczą ! :)

      Usuń
  9. i oczywiście pisać.czemu nie?
    ech, sama chętnie bym popisała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! a jaka mam okazje poćwiczyć mój kulawy angielski, bo to jakiś angol z Bristolu jest.

      Usuń
    2. fajnie, przyjemne z pożytecznym.

      Usuń
    3. odpowiedz zajmuje mi jakieś pół godziny, a mózg mi paruje ale on twierdzi że rozumie co piszę wiec może nie jest ze mną tak źle.

      Usuń
    4. ooo inteligenty...! pisać!!

      Usuń
    5. Mój syno koło Liverpola ( trochę daleko), ale jakby co, to by mu nawalił :-))

      Usuń
    6. michalina, że niby co, nasz futrzak taki gupi, że tylko yntelygent Ją zrozumie ?? :PPP
      futi, usuń michalinę!!! raz, raz :)))

      Usuń
    7. sugerujecie, a że co, że on tak z grzeczności powiedział, a nic nie rozumie? hm... może:PPP

      Usuń
    8. oj Viki, yntelygenty, bo naszego mądrego ( żeby nie powiedzieć - przemądrzałego) Futrzaka rozumie i za futrzakową bystrością nadąża! a ty Viki zaraz "usuń Michalinę", jest mi smutno...

      Usuń
    9. nie płacz, Michalino, w poniedziałek będziemy knuć spisek na Viki:PPPP

      Usuń
  10. pisać każdy może :)))
    pisać!

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj