"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

niedziela, 1 sierpnia 2021

Zrobić to czy nie zrobić

 W tym roku kończę specjalizację położniczo ginekologiczną. Jak zaczynałam to było mówione se zgodnie z nową siatką płac w związku z tym będę zarabiać więcej. No ale życie weryfikuje moje marzenia. Okazało się że nowa siatka płac przewiduje wyższe wynagrodzenie w przypadku magistra i specjalizacji. Zawsze musi być gdzieś pod górkę. Żeby zrobić magisterskie studia zaocznie potrzebowałbym jakieś 17 tysięcy złotych. Dla mnie to majątek, więc wpadłam na pomysł robienia studiów dziennych. Boszszeee te moje pomysły. No ale kto nie próbuje ten nie żyje. Po urlopie mam nadzieję że nie zmienię zdania i złożę dokumenty na studia. Nie wiem jak i czy dam radę ale kto wie...

A tym czasem ostatnie pranie przed wyjazdem i jutro pakowanie. We wtorek góry.



21 komentarzy:

  1. Zrób to! Jesteś niesamowita i wiem, że dasz radę! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób! nie z takimi sobie dawałas radę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę. Zawsze warto próbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. kolejny mój genialny pomysł ale co tam:)

      Usuń
    2. Masz cel. Robisz to dla siebie. Trzeba spróbować.

      Usuń
  5. Fajnie, że masz taki zapał. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie zapał tylko chęć poprawienia sobie życia

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, jak opanowałaś norweski to i takie studia zaliczysz !!
    Trzymam za realizacje!!

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj