"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

piątek, 4 stycznia 2013

........

Niemoc totalna.
Nawet zadanie domowe córki :
Co chciałabyś zobaczyć podczas podroży wehikułem czasu ?
( Mamo, mamo pomóż!!!)
jest dla mnie nie do ogarnięcia, przy tym piątku.


Owsianka:
- trzy łyżki płatków owsianych górskich,
- mleko,
- sól,
- mieszanka studencka ( rodzynki,orzechy, suszone owoce)
- miód,
- dwie mandarynki.
Płatki zagotowałam z mlekiem i szczyptą soli, dodałam resztę i zjadłam.

Tak skomplikowane, jak mój mózg dziś.
Ale smaczne.
Jutro Tiramisu.


36 komentarzy:

  1. futrzaczku, robi się tu blog kulinarny:)
    bardzo to lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mimo wszystko zostanę przy kategorii: mydło i powidło:D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. oj sobota, jutro nie tyram:D

      Usuń
    2. ale mowi, ze jutro tyramisu? No to jak bez tyrajmisiu??

      Usuń
  3. ŁoŁ,jaka fajna karnawałowa fota ;-))
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  4. miód i sól? fuj!
    (a z tym wehikułem to się zaczęłam zastanawiać hmmm. Co to w ogóle za zadanie domowe jest?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. soli tylko tak, żeby płatki nie były jałowe, w ogóle nie czuć.
      zadanie domowe wizjonerskie, nie na moje siły dziś.

      Usuń
  5. protestuję! w sobotę miał być razowiec!

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię bardzo owsiankę, musli oraz inne papki ;>
    a zadanie fajowe, można popłynąć :>
    miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz owsiankę jadłam.

      Usuń
    2. A spróbuj bez mleka, na wodzie - tylko tyle, ile trzeba, żeby płatki się ugotowały. Płatki (ja kupuję w sklepie ekologicznym np. 5 ziaren, nie błyskawiczne- nie rozgotowują się na papkę), do tego rodzynki, orzechy, słonecznik, dynia, co kto lubi. Szczypta soli. Miód, jabłko - opcjonalnie. Ten przepis (bez mleka, uważanego za szkodliwe) pochodzi z tradycyjnej kuchni wschodniej, taka owsianka jest polecana na śniadanie, bardzo energetyczna i zdrowa na żołądek.
      I jeszcze jeden cud - lubi ją mój syn, który ma podejrzenie o Selective Eating Disorder (jada tylko wybrane produkty, niezmiennie te same, większości rzeczy nie jada)

      Usuń
    3. MW, spróbuję na wodzie, ja nie miałam błyskawicznych, tylko górskie.

      Usuń
  7. a ta kreacja to ostatni zakup z żonom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, moje sylwestrowe wcielenie.
      nacieszcie oczy, bo dziś jeszcze wraca stare.
      trolli nie będę kusić drugim podbródkiem:P

      Usuń
    2. a widzę że u Ciebie też kreacja sylwestrowa:D

      Usuń
    3. stara, sprzed 2 lat. kryzys, fundusze trzeba było ciąć.

      Usuń
    4. ja oszczędnie, całe 4 pln wydałam:D

      Usuń
    5. futi, a ruda to ma gatki chłopskie na sobie

      Usuń
    6. hm, dopiero zauważyłam, to że co że Ona jest onem???

      Usuń
    7. tak, tak ... i co jeszcze?
      to już od chłopa gaciuf pożyczyć nie można?

      Usuń
    8. niestety ja też, ale to już zdążyłam się przyzwyczaić.

      Usuń
  8. a to w zależności od przedmiotu:

    jeśli zadanie z religii: Jana Pawła II
    z polskiego: Juliusza Słowackiego bo wielkim poetą był
    z matematyki: Pitagorasa
    z fizyki: Newtona
    z wu-efu: Kozakiewicza :)

    odrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no ja w końcu może zrobię tiramisu nie z torebki.
    siadam
    czekam

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurde, mnie się dziś też coś ciężko myślało. w dodatku gubiłam się w dobrze znanych miejscach. może coś rozpylili? jakieś doświadczenia na ludziach robią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co to było, ale sen miałam głęboki.

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj