"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

wtorek, 5 października 2021

Uczę się

 Dziś był pierwszy dzień zajęć na uczelni. Część zajęć mamy w trybie on-line a część stacjonarne. Dziś byłam na uczelni na zajęciach z edukacji w praktyce zawodowej położnej.  

I te pierwsze zajęcia były o raku jajnika! Mogłam zabłysnąć:) Skoro wiem dość sporo o tej chorobie odpowiadałam na większość pytań wykładowcy, nawet musiałam chwilę zostać po zajęciach, bo pani miała dużo pytań. Na końcu powiedziała że o zaliczenie z jej przedmiotu nie muszę się specjalnie martwić. Wykład był bardzo ciekawy, a pani przesympatyczna.

Koleżanki z roku, trochę starsze od mojej córki, również bardzo miłe i chętne do pomocy. Zbliżone wiekiem  do mnie, a nawet chyba starsze, są dwie dziewczyny, równie sympatyczne.  

Pierwszy dzień był bardzo udany, narazie ni wiem jak to dalej ogarnę ale widzę światełko w tunelu. No i jaram się jak łysy peruką 🤣

11 komentarzy:

  1. Jaka fajna wiadomosc! I tak niech bedzie az do dyplomu!( w to, ze nie tylko dasz rade, ale i zablysniesz, nie watpilam ani przez moment👏) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Studiowanie to super sprawa,mysle ,ze w kazdym wieku..powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. I dajesz radę połączyć to z pracą? Podziwiam! I trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ma czego, narazie to tylko życz mi powodzenia

      Usuń
  5. Ale Ci zazdroszczę tego jarania :) dawno tak się nie czułam
    mMa

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj