"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

środa, 6 czerwca 2012

Jak rozładować wewnętrzne NAPIĘCIE...





Ostry i Mocny Hasiok.
Odkryłam jakiś rok temu i od czasu do czasu słucham.
Lubię tak Ostro.

Muszę jakoś odreagować ten dzień. Niby, nic złego się nie wydarzyło, a nabuzowana jestem na maxa.
Złą energią.
Trzeba odpalić rower, ruch pomaga.


***

No i pojechałam, wróciłam i zmieniam front:





***
i WRÓCIŁAM Z FESTIWALU- KTÓRY PRZYZNAM SIĘ ZA PŁOTEM WYSŁUCHAŁAM.(!!!)
Ładnie grali. Pięknie. Świetnie.
Jedna panna na pomoście spacerując stwierdziła tak " niesymetrycznie"
Nie wiem, nie znam się na muzyce.
Mi ta muzyka skojarzyła się z :
- zakochaniem
- Miłością
- przygodą
- lodami z truskawkami i bitą śmietaną
- długimi nocnymi rozmowami
- pięknym bezstresowym dniem
Teraz jest mi dobrze, chwytam te chwile szczęścia.

2 komentarze:

  1. Jakoś przypadkiem na Ciebie wpadłam i przeczytałam od razu całe archiwum:) Bo o mnie piszesz,wiesz? Jakbym moją historię czytała... Trzymaj się,dzielna kobieto!

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj