"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

czwartek, 9 maja 2013

Poliss




dobry, chociaż drastyczny.
Dużo tragedii, trochę humoru.
Życie i sytuacje które, nigdy nie powinny mieć miejsca.
Końcówka miażdży.


Filmweb:
"Maïwenn (słynna modelka i aktorka, dziś również producentka, scenarzystka i reżyserka) przedstawia w "Poliss" pracę specjalnej jednostki policji paryskiego Departamentu Ochrony Dzieci. Pedofilia, gwałty na nieletnich, seks za pieniądze, przemoc nie tylko fizyczna, strach przed wyjawieniem tajemnicy – z takimi problemami policjanci zmagają się na co dzień, nie mogąc przy tym stracić zimnej krwi, by emocje nie utrudniały im wykrycia prawdy. Sytuacja jeszcze bardziej się zagęszcza, kiedy do ich grupy dołącza fotografka Melissa, która na zlecenie rządu ma zrobić dokumentację funkcjonowania całej jednostki"

16 komentarzy:

  1. boje sie ... brrrr
    pedofilia, gwałty na nieletnich
    ło matko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mocny, chociaż widziałam już bardziej drastyczne np polski " Świnki"

      Usuń
  2. Nie dla mnie
    Juz mnie zmrozilo
    Cienki bolek jezdem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie jest to podane drastycznie, raczej tak do bolu przyziemnie!
      Naprawde, naprawde warto obejrzec!!

      Usuń
    2. ja też się boję:/

      Usuń
    3. naprawdę warto obejrzeć!!!!

      Usuń
    4. viki, oglondasz jakies zombiaki a zycia sie boisz????

      Usuń
    5. eee bo te zoombiaki to takie bardziej jak potwór spod łóżka:)

      Usuń
    6. ja siem bojem takich potforufffff

      Usuń
  3. Skoro polecasz, to zapisuję sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. obejrzałam , mocny, dobry

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj