"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

niedziela, 15 lutego 2015

zupa tajska w skrócie i do tego filmy ostatnie

Zupa tajska - chociaz nie wiem czy to tajska bo nigdy nie jadłam oryginalnej.
pierś z kurczaka
czosnek
imbir
chili
pasta curry
cebula
papryka czerwona
cukinia
bulion domowy
mleczko kokosowe 
kolendra - ta zielona nać, nie nasionka z braku laku pietruszka
makaron ryżowy


pierś w kostkę,
paprykę i cukinie w kostkę,
czosnek, cebulę, imbir i paprykę chili drobno w kostkę,
przesmażam na patelni czosnek z cebulą imbirem i chili 
dodaję pastę curry 
wymieszam
dodaję kurczaka
paprykę
cukinię, 
zaś bulion i mleczko kokosowe, 
gotuję z 10 minut
w międzyczasie makaron ryżowy zgodnie z przepisem z opakowania.
Do miseczek daję ugotowany makaron, zupę i posypuję kolendrą lub pietruszką.
- to jest wersja podstawowa, można z rybą lub owocami morza, dodatkiem limonki lub trawy cytrynowej do smaku.

jemy.

a tym czasem obejrzałam 

Tyranosaur - mocne kino 


i Łowcy głów - też niezły







13 komentarzy:

  1. zeby ktos jeszcze zrobil... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tobie to dobrze!!!!
      moja co najwyzej nalesniki zrobi, i do tego balagan. ;)

      Usuń
    2. bałagan to do środy bede sprzatać!

      Usuń
    3. naleśniki!!!!! anioł nie dizecko!!! ale bym naleśnika wciągnęła.....
      Lola, ponieważ Futi leci z postami jak błysk ciupagi, to Ci tu odpowiem:
      Dzień Kobiet podobał mi się, tak, ale jest smutny, o kobietach wykorzystywanych przez takie korpo jak biedronka, tam oczywićei nazywa się motylkiem.... a zniper wbrew pozorom mi się podobał - zgodziłam się małżowi oglądać z nim, bo załozyłam, ze i tak usnę :) ale nie, wciagnęłam się, to historia o prawdziwym gosciu.
      No i jeszce wizdziałam Grę Tajemnic - polecam :)

      Usuń
    4. no to mamy co ogladac. ;)

      e tam nalesniki, monsz zrobil chleb na zakwasie, bosz,, jaki pyszny! Zjadlam pol bochenka. Oni chca mnie wykonczyc! ;)

      Usuń
    5. No kto to widział, chleb na zakwasie!
      Dzień kobiet oglądałam, niezły.

      Usuń
  2. moja ulubiona :) koniecznie mleczko kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez mleczka to chyba nie tajska by była:)

      Usuń
  3. a ja się jakoś nie mogę przekonać do mleczka kokosowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to robisz tajską bez mleczka?

      Usuń
    2. nie robiłam jeszcze nigdy!

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj