"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

poniedziałek, 18 grudnia 2017

Takie rzeczy to u mnie jednak

Mam niesamowite szczęście i uzdolnienia do przyciągania do siebie facetów którzy w ostatecznym rozrachunku okazują się wyjątkowo cynicznie i perfidni. No jak jeszcze do tego piją i mają inne deficyty to już dla mnie ideał.
Ja pierdole. No.
Nie róbmy sobie złudzeń jestem tak świetna i super że  nie ma sensu marnować sobie czasu i życia na kolejnego dupka.
Mam tyle innych zajęć.
Ciekawszych.

9 komentarzy:

  1. I to jest dobry wniosek, nie marnować życia na takie egzemplarze! Szkoda czasem nawet 5 minut, tylko trzeba w sobie wyrobić ostrzejsze spojrzenie, żeby ich wyczuwać jak najszybciej i na kilometr. Mniej czasu stracisz.
    Zdarza się każdemu, to nie takie proste spotkać normalnego dorosłego mężczyznę o jako takiej średniej. Nie mówiąc o ponadprzeciętnych, większość zajęta lub do kitu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi! Każdy zasługuje na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęście to ja mam tylko nie mam do facetów

      Usuń
  3. Ech,myślę, ze jak z byle kim, to lepiej z samą sobą...zawsze to lepsze towarzystwo!Mały kompromis-owszem, ale nie aż tyle minusów:( W Nowym Roku-nowi faceci się pojawią:) a,że to podobno dobra zmiana, to nic, tylko przebierac w tym towarze:)

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj