"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

sobota, 8 czerwca 2019

Sąsiedzi

Mieszkanie na peryferiach miasta czyli niby w mieście, a tak naprawdę, to za bramą jest koniec świata, ma swoje plusy i minusy. Plusy to cisza spokój, sarny i bobry za płotem. Kawałek ogródka, blisko do lasu i nad jezioro. Blisko do centrum miasta i do pracy.
Minusy to brak sklepu, daleko do szkoły, do lekarza, pół godziny jazdy autobusem gdziekolwiek, brak kanalizacji i sasiedzi którzy wiedzą o tobie wiecej niż sam wiesz i wiedzą wszystko o Twoim życiu.
Dziś się dowiedzialam że podgląda mnie sąsiadka. Rano podglada, wieczorem podglada, wie kto przyjechał, kto wyjechał, kiedy dziecko wróciło ze szkoły, czy robie grilla na ogrodzie, czy pojechałam autobusem do pracy czy z koleżanką.  Swoją wiedzą dzieli sie z innymi sąsiadami.
I teraz myślę czy jutro nie zdjąć majtów i nie wypiąć w kierunku  jej okna gołego zadka 😜😜😜😜

15 komentarzy:

  1. kup jej poduszkie, żeby se uokci nie odgnietua

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedzą sąsiedzi, na czym kto siedzi.
    Staaare powiedzenie, widać zawsze aktualne!
    Wrrrr....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam widzę więcej minusów, bo na dodatek kret mi znowu przeorał zrekultywowany trawnik. A co do sąsiadów- pewnie też jestem w centrum uwagi,ale nikt nie ma odwagi mi tych sensacyjnych wieści o mnie przekazać, więc niech sobie gadaj ą. Odgrodziłam się "murem lodowatej uprzejmości" :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tacy sąsiedzi to skarb - niech odbiera pocztę i pilnuje domu przed włamaniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam sie ze w przypafku włamania tylko by obserwowała jak wynoszą a w przypadku odbierania poczty listy by nie docierały

      Usuń
  5. Może powstaje o tobie film dokumentalny,a ty jeszcze nic nie wiesz:)))
    A serio - nigdy nie zrozumiem talkich zachowań

    OdpowiedzUsuń
  6. Fugi, nie powszczymuj siem!!

    A bobra to sobie nawet zjeść można
    No

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sąsiedzki monitoring czasem bywa przydatny, ale...potrafi też wkurzać. Jest skuteczniejszy niż jakakolwiek inna odmiana.

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj