"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

poniedziałek, 2 grudnia 2019

A ja mam nadal 23 lata

Tylko czasami coś boli i strzyka 🤪🤪
Ale po za tym, wszystko gra, albo przynajmniej tak mi się wydaje. Swoje 43 urodziny spędziłam w  pracy, z koleżanką której wyjątkowo mocno nie lubię. Ale lubię moje pacjentki (w większości), więc dyżur minął szybko.
Tym bardziej że mam dużo nauki i zaliczeń, więc każdą chwilę wolną w pracy poświęcam na pisanie.
Mam już wybraną Panią promotor mojej pracy licencjackiej, coś czuję w kościach że, to będzie ciężka przeprawa. Mam też temat pracy, w weekend się dowiem czy będzie zgoda, czy będę musiała wymyślać coś innego.
Ale jeszcze tylko 8 miesięcy i jak się uda będę już tylko wspominać ten rok.

19 komentarzy:

  1. Oczywiście, że się uda!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieustannie podziwiam!
    I trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 27 i chyba mniej bym nie chciała ;) Ale co rusz się się zastanawiam, jak to możliwe, kiedy to minęło, przecież dopiero co wszystko się zaczęło, a teraz moje dzieci mają 27...

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak trzymać! kobieta musi sobie raz na zawsze wybrac, ile chce miec lat i byc konsekwentną do końca zycia:) (Zauważyłaś, że niektóre od urodzenia chyba maja mentalnie osiemdziesiąt - (nie obrażając osiemdziesięciolatek o młodej duszy, oczywiście!) Wszystkiego, co sobie wymarzysz Futi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przemyśleć ile ja mam lat...

      Usuń
    2. Rybeńko! Nie więcej, jak 27:)Chciałam napisać 18- ale to taki niefajny wiek,jeszcze się nie wie, czego chcieć, co dobre...niby wszystko przed Tobą, ale...ja tam wolę trochę więcej! I naprawdę, nigdy nie wiem , ile mam lat ( muszę zawsze policzyć, gdy to konieczne), ale wiem ile mam mentalnie:) tak z czterdzieści! cudny wiek:)

      Usuń
    3. Ja chyba w końcu nabrałam rozumu kiedy miałam 38...
      To niech tyle będzie

      Usuń
  5. Trzymam kciuki, mam nadzieję, że czujesz się na te 23 lata. Bo ja też czuję się zdecydowanie młodziej, niż mówi o tym mój PESEL. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie sprawdzam na różnych blogach, czy mogę się też zalogować wprost podając do siebie linka, więc oto ja, iwnowa z mojego obecnego bloga. :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jaka Ty jesteś młoda! Bądź szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj