"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Za krótko

Wróciłam.
Było fajnie i wesoło.
A Lazania pyszna:)

Przeżyłyśmy z Miśką podróż pociągiem w klasie "O"
Miałyśmy ekskluzywne miejsca na podłodze pod drzwiami toalety.
Polecam.

Z dworca odebrała nas sama Ciocia Pani Prezes Michalina.
a co jej serdecznie dziękuję:)


W domu wkurw na dzień dobry.
szanowna su...pfu, sekretareczka żonka mojego Ex męża obcięła loki mojego Olafa.
Bez mojej wiedzy.
To potrafi.
Jeszcze Eweli powiedziała, że na wakacje ma zabrać te buty Bartka co jej kupiłam.
Łaskawie mogła by kupić jak tak się martwi, o wizerunek moich dzieci.

53 komentarze:

  1. To ty mi poleciłaś "Adoptowanych"?
    Jeśli tak to bardzo dziękuję , wspaniały film.

    OdpowiedzUsuń
  2. a kurcacek..... mniam, mniam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ta sól z limonką:)))

      Usuń
    2. kurcacka konsumowałam dzisiaj oras zdegustowałam winko :)
      Futi, nie daj siem za bardzo sprowokować! choć wiem , jak trudno:|

      Usuń
    3. Luszko a Ty już w domu?
      staram się nie dać sprowokować.

      Usuń
    4. szalony dziołchy! ;DDD

      Usuń
    5. nie staraj się;P
      daj się:D
      futrzaki nie gęsi, swój język majom;PPP
      pamiętasz pingwina w barze???
      no, to wiesz co masz robić!
      :P

      Usuń
    6. no ta, Futrzak siem nie da przegadać:p
      u mnie to tylko zaogniało sytuacje:|

      s powrotem podróż dużo lepsza, bo można się było uwalić :) w sensie położyć :p

      Usuń
    7. u nas też można było, ale deptaliby sikając;/

      Usuń
    8. Dziewczynki, a tak w ogóle i w szczególe :***

      Usuń
    9. Miśka! nastempnym razem kupię Ci czekoladki bes czekolady:P

      Usuń
    10. Lucha!wzruszyłam siem, żeś w ogóle pamiętała!;))
      Choć siem wystrachałam (nie poprawiać), że przez to zapomniałaś pierdzionka dla Gagusi:)

      Usuń
    11. następnym razem to Miśce zrobimy galaretkę:D co by mogła procenty zjeść:D

      Usuń
    12. http://www.tipy.pl/artykul_7199,jak-zrobic-galaretke-z-wodka-w-pomaranczy.html

      Usuń
    13. nastempnom razom to lucha zastosuje patęt szczykafkowy:)

      Usuń
    14. jak się wszczyknie tekilę, sól i limonkę, to się nie kapnie? ;p

      Usuń
    15. no co ty, jak nie wie jak smakuje tekila, to nigdy w zyciu:P

      Usuń
    16. tylko czeba dobrze wymerdać, zeby misiorek nie obaczyu soli:P

      Usuń
    17. to sie go pokula i sie wymyrda

      Usuń
  3. dobrze, że są fajne wspomnienia :)
    wcale Ci się nie dziwię, że się denerwujesz, to wkurzające...

    OdpowiedzUsuń
  4. było cudnie!!..i spałam z Futii:))
    i mi śpiewała ....i chrapała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto chrapał ten chrapał...

      Usuń
    2. o przeprasza! ja sapałam...ponoć!

      Usuń
    3. śpiewuff żadnych nie suyszauam...

      Usuń
    4. a śpiewałam, o Bozie bozie bozienko...:P

      Usuń
    5. tylko straż pożarnom, karetki i policjem :p

      Usuń
    6. Gaguś!Przecież Futi śpiewała!
      "Bozie...Bozie...Bozienko....czemu poszłaś ś ciganami..."

      Usuń
    7. jak znalazlam oryginał to upadłam na tfasz
      http://www.youtube.com/watch?v=KaOEVHQoHzM

      Usuń
    8. stont ta policja
      ściganymi...

      ale pobłondzili jak Ostra :PPP

      Usuń
    9. i jeszcze koguta, któren robił ko ko (wg rybeńki:PPP)

      Usuń
    10. poleciau pewnikiem do kuruff

      Usuń
    11. Futi, litości- gdzie to usłyszałaś??? :PPP

      Usuń
    12. pewna dwulatka śpiewała w sobotę na grillu...:P

      Usuń
    13. a Futii śpiewała mi dwa dni!!

      Usuń
    14. dobrze, że przerywała chrapaniem :p

      Usuń
    15. to som pomówienia i plotki

      Usuń
    16. a kto wchodził po nocy do rybeńki, coooo?

      Usuń
    17. prawda
      nic nie słyszałam
      nawet swojego chrapania :p
      NAWET KOGUTA!

      Usuń
    18. Futii obudziła mnie budzikiem -potem włączyła drzemkę i poszła chrapać dalej!

      Usuń
    19. jak się dzrzemie, to się nie chrapie! ;P
      tak?
      bo idę się zdrzemnąć 6 godzinek :)

      Usuń
  5. Kurcze, gdyby obca baba ruszyła włosy mojego dziecka...no zabiłabym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee po co ma ją zabijać? wystarczy, że ją ostrzyże:)))
      za to przynajmniej nie pójdzie siedzieć ;))

      Usuń
    2. :)) no, Ty Viki bardziej zrównowazona jednak jesteś, co racja to racja:)

      Usuń
  6. 1 2 3 4 5 6 /......
    zdrowie nasze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Buziaki Kochane!!!
    W sprawie wuosow zgadzam sie z Fiki

    OdpowiedzUsuń
  8. hm... pod drzwiami pociągowego kibelka musiało być nad wyraz ekstremalnie :)
    a za te loki za kudły bym wyszarpała!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj