"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

czwartek, 23 lipca 2020

Wakacje u Odważnych

Oblałam egzamin z farmakologi, ale mówią że studia bez poprawki to nie studia 😂
Farmakologia to rzecz która jest mi niezbędna w pracy i niby wszystko się wie, ale tak naprawdę teoria a praktyka to zupełnie inna sprawa. Ale liczę na to, że poprawię.
Na tą chwilę żyję urlopem, jeszcze jeden okropny dyżur i dwa tygodnie lenistwa. Jadę z moim Rudym i z koleżanką w góry do znajomych, co prowadzą gospodarstwo agroturystyczne w masywie Śnieżnika.  Nazywają sie Odważny team i szczerze polecam 😁tylko 4 dni tam będziemy, ale strasznie nie mogę się doczekać.
A potem dwa dni Polandrock domówki u znajomych.
Drugi tydzień urlopu mam zamiar napisać pracę licencjacką do końca i pozałatwiać kilka życiowych spraw, na  które nie mam zwykle czasu albo sił.
W pracy jesteśmy teraz w trzy, niekiedy w cztery, kiedyś było nas pięć na dyżurze, więc wracam do domu i na prawie nic nie mam sił. Te dwa tygodnie miną szybko, niestety.

18 komentarzy:

  1. Niech będzie przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urlop dla glowy rzecz najwazniejsza :)
    Odpoczniesz, zdasz!
    A nazwa Odwazny Team sugeruje mi jakis urlop dla odwaznych, spacery noca do ruin i szukanie ducha? :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agroturystyka dla aktywnych 😁 a nazwa taka bo to nazwisko właścicieli

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak naprawdę już nie mogę się doczekać moich wakacji i tym bardziej, że mam w planach wyjazd do Japonii. Nawet czytałam w https://kioskpolis.pl/jak-przygotowac-sie-do-podrozy-do-japonii/ co tak naprawdę na taką podróż będzie mi potrzebne.

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj