"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

niedziela, 19 grudnia 2021

Dobre i złe

 Dziś wydarzyło się coś dziwnego. Kilka dni temu wrzuciłam zdjęcie chust rebozo- meksykańskich tkanych chust do masażu, otulania, noszenia dzieci i do każdego możliwego pomysłu. Niektóre kosztują majątek ( jak na moje możliwości) więc tak sobie strzeliłam, że jak ktoś ma ochotę to może mi kupić taką na gwiazdkę.

Dziś zadzwonił znajomy, wcale nie taki bliski i poprosił o spotkanie. Pojechałam a on mi dał pieniądze żebym sobie mogła kupić tą wybraną chustę. Cały czas się zastanawiam dlaczego. Ale ucieszyłam się jak dziecko. 

Ale żeby nie było tak cudownie, to byłam pomóc mojemu koledze który nie dość że jest po radioterapii i chemioterapii to jeszcze złapał covid 19. Czasami nawet mnie pewne rzeczy przerastają. 

8 komentarzy:

  1. Tak jak w zyciu- dobro przeplata się ze zlem!kup najpiękniejszą chustę, a koledze - niech wroci do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam, czekam aż przyjdzie. Kolega niestety wylądował w szpitalu

      Usuń
  2. Pamiętam historię sprzed kilku lat, obie: Ty Futrzaku i ja zostałyśmy obdarowane chustami rebozo przez dziewczynę poznaną w internecie. Nie wiem już dlaczego, ta "moja" chusta rebozo nigdy do mnie nie dotarła, ale wytłumaczyłam sobie, że z racji zawodu, Tobie przyda się bardziej...I znów na Twoim blogu temat chust rebozo powrócił...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok to przykre że Twoja zaginęła, A do mnie dotarły, pamiętam tamtą historię,nadal mam tamte rebozo! Piękne są.

      Usuń
  3. Chusty rebuzo dotarły wtedy na Twój adres Futrzaku, by obniżyc koszty przesyłki [ może?]. I ty miałaś się podzielić ze mną jedna z nich, mając wybór, którą chcesz zachować dla siebie. Wytłumaczyłam sobie, że Tobie przydadzą się może bardziej, ale teraz mam pewność, że to Ty źle zrozumiałaś intencję Ofiarodawcy. Ta babka skontaktowała się ze mną...wie o Twoim zachowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa!!!! A ja się dziwiłam dlaczego są dwie 😱 ok, nie ma sprawy podaj mi tylko adres na e-mail i wysyłam, to naprawdę fatalne zamieszanie, ale możemy je odkręcić! Mój e-mail agafutrzak@gmail.com

      Usuń
  4. Po latach historia chust rebuzo, będzie miała niespodziewane, wręcz zaskakujące zakończenie !

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj