"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

sobota, 17 listopada 2012

Robótka.

Poniosło mnie kolejny raz i zakupiłam trzy nic nie znaczące dla budżetu  (taki żarcik) książki.

Coś kiepsko się czuję.
Fizycznie, dla odmiany.
W piątek zemdlałam w banku.
Od rana czułam się nie najciekawiej, w czwartek byłam na koncercie, wróciłam późno,  niewyspana, więc myślałam, że to od tego.
Potem pomyślałam, że z nerwów bo po drodze zadzwonił kuzyn z smutną rodzinną informacją.
Teraz już mi dobrze, w miarę,
 zmierzyłam ciśnienie, było lekko za niskie.

Dzieci zajmują się kartkami świątecznymi na taką pewną akcję, kto chętny zapraszam,  niech się przyłączy.






Oto Kartki świąteczne, tura pierwsza:)
Zachowałam do zdjęcia, oryginalną pisownię, trolle będą mogły sobie o tym  komentować:)))









a tak leczę jesienne smutki:






16 komentarzy:

  1. Trochę nerwuje się Twym omdleniem, na serio!!
    Zrób se badania :-))
    pozdrawiam
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  2. może to wszystko z przemęczenia?
    dostałam ślinotoku na widok tej sałatki ;)
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sałatka była pyszna:)
      a kto tam wie co to było, może zmęczenie.

      Usuń
  3. ściskam Cię, futrzaczku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy można prosić o przepis na tę sałatkę? Sam miałbym ochotę. Za dużo tego mięsa ostatnio w codziennej "diecie" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sałata - u mnie mix,
      pomidory koktajlowe pokrojone - zasypane odrobiną cukru,soli i ziół prowansalskich,oliwy z oliwek
      cebula czerwona pokrojona w piórka, zalana octem winnym lub jabłkowym.( zalewy z cebuli nie daję do sałatki całej, tylko troszkę) pomidory i cebula chwilę muszą odstać żeby się przegryzły.
      oliwki zielone i czarne, ser feta.
      wykładam do miski, nie mieszam.
      wymiesza się przy nakładaniu.:)
      smacznego:)

      Usuń
    2. Dzięki :-) Czegoś takiego właśnie szukałem :-)

      Usuń
  5. ostatnio się dowiedziałam, zę wraz z utratą świadomości można utracić prawo jazdy.. więc może troche odpoczynku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie strasz, jeszcze tego by mi brakowało...

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj