"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

niedziela, 19 maja 2013

Góry Sowie

Wróciliśmy.
Za każdym razem kiedy jedziemy w Góry Sowie, zwiedzamy coś innego.
To był mój -razem z dziećmi, chyba czwarty wyjazd do Schroniska Orzeł.
Tym razem zwiedziliśmy : 
Kopalnię Złota w Złotym stoku,
Twierdzę Kłodzko i labirynt minerski pod nią,
Zamek Grodno w którym odbywał się Jarmark Średniowieczny.
Pobłądziliśmy po drodze z raz.
Było ognisko, turlanie się po pastwisku i





poszukiwanie skarbów.
Wszystkie atrakcje bardzo podobały się i dzieciom i dorosłym.
Po spacerze który wymyślili nam panowie ledwie chodzę.
Ale wrażenia niezapomniane.


jak nazwa wskazuje

wejście do kopalni

Muzeum tablic ostrzegawczych

tunel do Czech

bitwa

ooo Rudy!

Panienka



wonsz


przed bitwą



spacer



Zdjęcia wykonały moje dzieci, ekipa wycieczkowa składała się z pięciu dorosłych i siódemki dzieci.
więcej zdjęć TU

24 komentarze:

  1. Rolnik chce dać krowie
    a ta ciongle przy rowie..


    Fitam i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. byliśmy w tych samych miejscach :****
    a błędne skały??? nie zdążyliście??
    buziaki wielkie :****

    OdpowiedzUsuń
  3. fszystko pienknie, ale zrobiłac błont! 'popraf szypko -pisze siem FONSZ!!!
    Ściskam Futi:)) Za tydzień przynieś te zakazane zdjęcia;)))Buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. internet mi dziś chodzi jak ślimak - albo bardzo wolno, albo nie łączy!
      A czasem nawet dubluje!ehh

      Usuń
    2. nie dubluje, tylko moderacji postów zapomniałam ściągnąć.

      Usuń
    3. aaa, czyżbyś blokowała nieproszonych gości?:)

      Usuń
  5. Też tak się kiedyś tarzałam po pastwisku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzien dobry
    wyprawa piekna, z takich co bym bardzo lubila

    OdpowiedzUsuń
  7. Superancko :-) pogoda była na długie rękawy?? U nas gorąc straszna.
    My pod koniec czerwca wybywamy. Myślałam, że koło Kłodzka to mam już obaczone co nieco, a tu niespodzianka. Góry Sowie....
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było gorąco, akurat na zdjęciach mamy długi rękaw:)

      Usuń
  8. W Górach Sowich jeszcze nie byłam, wygląda to wspaniale!

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj