"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

niedziela, 5 maja 2013

sponsora szukam:P

Zapisałam się na konferencję laktacyjną. konferencja od 14-16 czerwca w Warszawie.
Zapisałam się również na konferencję z seksualności kobiet w okresie okołoporodowym.
Od jutra chyba przestanę jeść,  co akurat w moim przypadku dobrze mi zrobi, konferencje niby nie drogie, ale jak policzę : dojazd, nocleg, wyżywienie plus koszty szkolenia to jak nic, nie będzie mnie pewnie na to stać.
Wczoraj, już były mój pracownik zrobił mi jazdę przez telefon, że ponoć nie rozliczyłam się z nim do końca, muszę na spokojnie policzyć zaliczki, ale już wiem, że ma racje.
Jak to jest, że zawsze za mało tych pieniędzy.

Odpaliłam wczoraj rower, zad boli mnie po prostu niesamowicie, dziś z trudem ujechałam pięć kilometrów.
Jutro będzie lepiej prawda?



podoba mi się ten obrazek, całkowicie się z nim zgadzam:P




sezon kąpieli w jeziorze również uważam za otwarty.






17 komentarzy:

  1. działasz w słusznej sprawie. jakos tak zawsze się dzieje, że kiedy sprawa słuszna, to kasa sama przychodzi. dasz rade, futri! x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że dam, ale po marudzić sobie muszę:)))

      Usuń
  2. podpisuję się pod komentarzem wyżej
    kasa zawsze daje się jakoś skombinować :)
    daj zadek do pomasowania jakiemuś przystojniakowi i od razu poczujesz się lepiej :)
    buziole :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przystojniaki i jeszcze wolne do tego wyginęły w mojej dzielnicy.

      Usuń
  3. w tych czasach fajny facet to albo już zajęty albo gej :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie Ty się podziewasz, hę?
    wskakuj do mnie to Cię i przepona zaboli;P

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj