"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

niedziela, 18 czerwca 2017

Poszukiwania auta

Jedną z niewielu rzeczy do których w moim przypadku przydał by się facet to wybór auta.
A konkretnie podjęcie decyzji jakie auto kupić.
Patrze na ten strony w internetach i wszystkie auta takie same.
Tym gorsza sprawa że fundusze niezbyt pozwalają na zakup czegoś co by się chciało, a chciało by się np takie :




a stać mnie na takie :))))))





Głowa kwadratowa .


A po za tym to jest super:)

10 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepotrzebnie pochwaliłam dzień przed zachodem słońca

      Usuń
  2. I że w ogóle jest cokolwiek z funduszy, żeby cokolwiek kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może warto się rozejrzeć wśród lekarzy? Często wiedzą coś o samochodach, a czasami sprzedają własne lub żony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lekarskie auta to mnie nie stać 😜

      Usuń
  4. Zaufaj sobie.Nie potrzebujesz faceta do zakupu auta:)Dasz rade!Ja pogrzebalam w necie,poczytalam opinie,porownalam ceny.Wybralam:)Dalam zaliczke i poinformowalam meza,ze kupilam:)-tylko musi mi troszke kasy dolozyc😉I jezdze pizdzielcem ponad 5 lat.
    Owocnych poszukiwan😊

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj