"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

czwartek, 30 listopada 2017

Niedawno miałam 20 lat

Wczoraj, kiedy jeszcze chodziłam do studium medycznego to często po wykładach lub po praktykach chodziłam ze znajomymi do pubu " U Szwejka".
Tam był taki fajny barman u którego kiedyś nieświadoma cen moja żona zamówiła podwójną wódkę z cocacolą.
Uratowałam sytuację i od tamtej pory ja i barman zostaliśmy przyjaciółmi.
Znamy się 20 lat. On mieszka pod Londynem. Przyjeżdża do Polski co jakiś czas.
Jak się spotykamy to jesteśmy cały czas dwudziestolatkami.
Wczoraj spędziłam świetny wieczór w jego towarzystwie.

Nadal jest tak samo zabawny, inteligentny, mądry i przystojny.
Ja też nadal jestem tak samo zabawna, piękna, inteligentna, i młoda jak te 20 lat temu.
ah.....

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. O matko! Pamietam te piosenke.
      Ostatni raz ja nucilam gdy dwadziescia lat wydowalo mi sie potwornie duzo :P

      Usuń
  2. Ja mam 20 lat
    Ty masz 20 lat
    Przed nami siódme niebo!
    La la la... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne sa takie spotkania w ktorych nic sie nie zmiania poza data w kalendarzu.

    OdpowiedzUsuń
  4. I żebyś zawsze czuła sie jak dwudziestolatka (bo przecież nią jesteś!) I niech się spełnia Twoje marzenia! Bądź szczęśliwa, Futi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. trzydzieści, to już coś o sobie wiemy, a 20- to jeszcze wszystko przed nami:)

      Usuń
  6. Najlepszego dwudziestolatko! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj