"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

niedziela, 30 września 2018

Niedziela

Już niedługo zacznie się cudowny czas zimowych kąpieli, to jest aż nie do uwierzenia że cieszę się z tego że robi się zimno. Kiedyś okres jesienno zimowy to był jakiś dramat a teraz?
Oficjalnie rozpoczęcie zeson nasz klub ma 21 października.
Ja muszę przyznać że jestem już trochę uzależniona od tej wody bo w bagażniku samochodu zawsze mam ręcznik i strój kąpielowy.  jutro o 6 kończę pracę i jadę popływać.
A później dzień pełen wrażeń, na pełnych obrotach.

7 komentarzy:

  1. YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
    Pardą
    chodzi mię o Miszczostfo świata w siatkufce

    a Twoją pasję podziwiam z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie! Zadne zimowe kapiele! Jestem zimnolubna, ale nie az tak, brrrrrrrrrrr :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam wanny, kąpieli ostatni raz zaznałam jeszcze w podstawówce. :( Ale za to mam prysznic.

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj