"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

wtorek, 9 kwietnia 2019

Pięknie puchnę

Wiecie że jest taka choroba że puchnie się bez przyczyny? Puchną usta,  krtań, lub coś innego. Jest taka jednostka chorobowa, można poczytać w internecie, nawet fundacja jest "pięknie puchnę"
Ja dziś znowu spuchłam, pewnie jakieś uczulenie, raczej nie niedobór tego czynnika którego nazwy nie mogę spamietać.
Oby do rana zeszło bo idę do pracy....
A jutro moja Młoda zaczyna egzaminy gimnazjalne. Oby na nie poszła 

6 komentarzy:

  1. Powodzenia na egzaminach!
    Mój starszy będzie pisał od poniedziałku.

    OdpowiedzUsuń
  2. I poszła?

    Kiedyś to było na świecie z 20 chorób
    Teraz jest z 20 milionów chyba
    Czym się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojej córeczce zdiagnozowano tą choroba hae po kilku latach chodzenia od jednego lekarza do drugiego.Nie da się przewidzieć kiedy nastąpi obrzęk, ręce nogi buzia a najgorzej jak brzuch wtedy cierpi okropnie.Wtedy tylko szpital i szybkie podanie leku niesie ulgę

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj