"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

sobota, 12 października 2019

Studia położnictwo pomostowe :)

W ten weekend miałam pierwszy zjazd na uczelni.
Nadal to do mnie nie dociera.
Coś nowego, mam nadzieję że będzie dobrze, chociaż zdaję sobie sprawę że trudno pogodzić mi będzie pracę, szkołę i życie.
Ale rok minie szybko.
Zostałam wybrana na starościnę roku.
Nie wiem czy płakać czy się z tego śmiać. Trzymajcie kciuki za mnie i koleżanki.
Jest nas 26 dziewczyn, w wieku od 40 do 58 lat.
Dziewczyny są super, myślę że się szybko dogadamy.

6 komentarzy:

  1. Brawo! Gratulacje! :)
    Masz rację, rok minie szybko. Będzie dobrze!!
    Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, trzymam kciuki. Już nawet u Rybki pytałam o Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie dobrze! Nie z takimi problemami sobie w życiu radziłaś! I widzisz- natychmiast poznano TWOJE MOŻLIWOŚCI wybierając na starościnę!Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj