"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

środa, 23 grudnia 2020

Święta i nie tylko

 Pierwsze takie święta, bez Mamy.

Moja córka mówi że, jest ciężko, ale to będą też nietypowe święta, bo bez tradycyjnego focha babci. Cóż tego mi też będzie brakowało. 

Z braku czasu zamówiłam gotowce, posprzątałam kuchnię, reszty domu niezauważam i bardzo mi z tym dobrze.

Będę czytać, oglądać filmy, spacerować i pić wino.

Zapisałam się na listę chętnych do szczepienia na COVID 19 i czekam z niecierpliwością kiedy już będą realne szczepionki. Uważam że korzyści ze szczepienia powinny przewyższać szkody wyrządzone w momencie zakażenia. 

Narazie mi się udało uniknąć, nadal nie wiem jakim cudem.

Po nowym roku będę bronić licencjat, w końcu bo przez epidemię wszystko się przesunęło w czasie. Ale zapisałam się w międzyczasie na specjalizację z położnictwa i ginekologii i uczę się zdalnie.

Nie nudzę się 😁😁😁

Wszystkim co jeszcze tu czasami zaglądają życzę zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia

19 komentarzy:

  1. Zdrowia i spokoju! Pełnych nadziei Świąt! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że masz święta.
    I że będą takie jak chcesz. Choć z dziurą. Ja mam dziurę od 16 lat. Nie chcę zarosnąć

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego,dużo zdrowia na Święta i po nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąt jakie lubisz najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech Ci się spełnią plan i marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Futi! Najlepszego na następne dni, tygodnie,!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj