"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

środa, 25 sierpnia 2021

Mózg

 Okazało się że mój tomograf głowy jest wręcz książkowy i nie jest to bynajmniej książka z patologii mózgu. Czyli poszukiwań bólu głowy ciąg dalszy. 

A z historii szpitalnych anegdota, nie wiem tylko czy ktoś zrozumie. 

Koleżanka tłumaczy dziś pacjentce, pani Krysiu dziś nic nie jemy już, tylko pijemy wodę ewentualnie gorzką herbatę. Jutro rano nie jemy i nie pijemy, rozumie Pani? - tak, rozumiem, 

A ma  Pani Krysiu jakieś pytania? 

Tak, mam czy ja mogę dziś zjeść kolację?....🤣🤣🤣🤣

5 komentarzy:

  1. No to dobra wiadomość ! a szukajcie , to znajdziecie:)o, kiedyś się mówiło:głowa boli d..a rośnie:) ale to nie to, przecież:) (żarcik).A zrozumiałam ja w szkole przyzwyczajona do takich pytań:) Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. No czepiacie się biednych pacjentek 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie miałabym cierpliwości do takich pacjentów... :)))

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj