"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

czwartek, 24 marca 2016

o życiu

Staż na położnictwie uczy cierpliwości, pokory i tego że nie zawsze to co ja uważam za dobre jest dobre dla innych.
No cóż...


Codziennie patrzę na cud narodzin.
To jest naprawdę cud, zajście w ciążę, donoszenie i urodzenie.
Niezmiernie mnie zachwyca i jednocześnie zadziwia.
Mam nadzieję że po stażu uda mi się znaleźć pracę i dalej służyć kobietom.
Zobaczymy, jestem dobrej myśli.


A po za tym miałam dziś napisać o czymś innym
ale chyba zapomniałam o czym


11 komentarzy:

  1. Bądżmy dobrej myśli.
    I pamięci :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz to, co chcesz robić - to jest wapaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne narodziny zwlaszcza gdy wokol sa takie osoby jak ty. Wlasciwi ludzie na wlasciwym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś na właściwym miejscu
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest czymś wspaniałym kiedy można zawodowo robić to co się lubi :)
    Ja mam to szczęście i tobie życzę żeby się udalo

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci tego życzę! Również rodzącym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wykonany blog, artykuły treściwe i z poważnym przekazem. Mogę śmiało go polecić znajomym, którzy z pewnością polubią go tak samo jak ja. Przy okazji chciałbym zachęcić do odwiedzenia strony wypas owiec, która porusza podobną tematykę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiałam się do łez

      Usuń
    2. Pokorne owieczki kilka blogów ssą

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj