"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

piątek, 18 marca 2016

Kolejny tydzień

Jak mi dobrze z tym co robię.
Mimo zmęczenia,
Mimo tego, że jak przychodzi piątek to jestem przeżuta i  wypluta:)
Lubię pracować wśród kobiet w ciąży i tych po porodzie.
Bywa różnie bo tak już w życiu jest ale ogólnie jest mnóstwo dobrej energii, miłe koleżanki, cudne dzieci i przesympatyczne pacjentki:)

Jedyna myśl która mnie męczy to taka że pora byłaby uczyć się do egzaminu...
A ja nie mogę się zmusić:)

8 komentarzy:

  1. Odlaczymy ci internet i zabierzemy rower, to bedzie latwiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dzień wagarowicza blisko ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę się pilnie uczyć bo bardzo bym chciała, żeby pomogła mi Pani z moją przyszłą ciążą (a jest jeszcze trochę czasu;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. klapa na doope, zabieramy telefonik i komputerek,i zamykamy w pokoiku, kontrola rodzicielska co godzinkę, a tera sio! uczyć się!

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj