"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

wtorek, 21 września 2021

Przyszła jesień

Pogoda nastraja mnie sennie i rozleniwia.

Wolny czas wykorzystuję na oglądanie seriali, które zaczęłam oglądać w trakcie chorowania. Aktualnie kończę bardzo sympatyczny, ciepło- gorzki serial produkcji duńskiej" Rita"

Bardzo fajnie się ogląda. 



Co do innych spraw to mam plan lekcji, ogarnia mnie śmiech, co ja sobie wymyśliłam🤣 

Woda w jeziorze jeszcze ciepła, choć już czuć lekki chłodek. Ale pływa się przyjemnie.

8 komentarzy:

  1. Mnie też się ten serial podoba i w ogóle wszystkie duńskie filmy, które widziałam.Podoba mi się poczucie humoru i naturalny wygląd aktorów.
    Życzę Ci ciekawego studiowania. Ja również ciągle mam napęd do nauki i wątpię, czy na emeryturze zdołam się zatrzymać Ale kiedyż przecież na nią przejdę, a po całym dniu pracy czuję się tak, jakbym miała przejść zaraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na emeryturze będę robić doktorat 🤣

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. O, nie widzialam🤔Fajnie miec plan lekcji!Milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ta Rita bardzo zaczęła nudzić w drugim sezonie. Chyba nie dokończę
    Za to weszłam w Ku'damm, HBO, szalenie ciekawy o latach 50 w Niemczech, bardzo polecam

    I nieustannie podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem na trzecim sezonie i nadal mi się podoba, a to co polecasz to sobie zobaczę

      Usuń
  4. W tym sezonie w ogóle nie pływałam w jeziorze, co za strata ...

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj