"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Dziewczyny z kalendarza Rak"n"Roll

Prawdziwe gwiazdy - kobiety z kalendarza Rak'n'Roll [ZDJĘCIA]


Obejrzałam, Niestety, nie do końca mnie zachwycił całokształt, bo mam uczucie że Pan fotograf po prostu zrobił kopie zdjęć innych fotografów.
Pewnie taki był plan ale jakoś tak... nie urzekła mnie ta historia.
Takie moje zdanie.
Kobitki fajne. Ładnie pozowały.


***
 BURZA!
a my wybraliśmy się nad jezioro.
Mam szanse na przyszłej Olimpiadzie na złoto!
Pobiłam swój życiowy rekord w sprincie.
Z dwójką dzieci, gnających tak, jak by ich sam szatan gonił.

mapa burzowa, ostrzeżenia.

tak u nas wyglądał koniec świata.




Aż z nerwów musiałam coś zjeść. Przyniesione z naszego lasu.



5 komentarzy:

  1. ale pychota kureczki, mniam, mlaczę tera paszczą

    Futrzaku, pozwliłam sobie zamieścić u siebie odnośnik na Twego bloga. Skontroluj proszę, czy Ci to odpowiada i czy akceptujesz. Cytat z Ciebie na podstronie 'zdrowienie ubrane w słowa'. Tam mam różne cytaty, gromadzę je tak jak staruszki gromadzą plastikowe pudełka, lub torebki foliowe. zamieściłam też tam Twój o ile nie masz nic przeciwko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz cytat nie mojego dzieła ale tak mi sie spodobał że pożyczyłam, za zgodą zainteresowanej, myśle że teraz możesz Ty pożyczyć, bo mądre słowa które dodają mi otuchy w te trudne dni.

      Usuń
    2. http://bezmozoluniemablogostanu.blox.pl/html cytat jest tej Pani.

      Usuń
  2. ojej. mi tak napisał przyjaciel w to lato. i poszło w świat :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj