"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

środa, 2 stycznia 2013

Jiro śni o sushi

Polecam!
Piękny, spokojny, melancholijny dokument.
Świetna muzyka i niesamowita postać głównego bohatera.
Według mnie niesamowita bijąca również z tego filmu miłość, mądrość i pasja.
Na godzinę i 23 minuty odpłynęłam z mojej rzeczywistości.






***

W DOMU PANIKA.
jadąc po dzieci zobaczyłam...
Księdza!
zapomnieliśmy na amen że dziś kolęda!!!


na specjalne życzenie:
niestety niezbyt atrakcyjnie wygląda.


29 komentarzy:

  1. i co teraz? trzeba bedzie ksiedza wolac kiedys indziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. można tak jak moi sąsiedzi- zastosować siatkę maskującą, dzieci i psa schować do szafy, udawać że nikogo nie ma:P

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, a ja myślałam, że coś o jedzeniu dziś będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. film o jedzeniu.
      sto procent o jedzeniu.
      a takie to że miałam ślinotok.
      idę robić ciasto bananowe.

      Usuń
    2. wrzucisz fotkę? chętnie się poślinię.

      Usuń
    3. dziękuję.
      a gdzie banany? zmiksowane?

      Usuń
    4. futi, zrob ciasto z ananasami, ja tak lubiem ananasy
      zjem ananasy, a ruda resztem:P

      Usuń
    5. zrobię, ale nie dziś, dziś idę spać.:D

      Usuń
    6. ten bananowiec z daleka trochę jak razowiec wygląda albo jakiś pasztet, ale je też lubiem i chętnie zjem.

      Usuń
    7. o, pasztet!
      może jutro zrobię pasztet.
      razowiec w sobotę, TCW sobie zażyczył.

      Usuń
  4. Byłam pewna absolutnie ,że to chlebek razowy... a tym czasem to ciasto ... hm....:))

    p.s.pozdrawiam noworocznie...
    czytam od niedawna, ale już łapię się na tym ,że zaglądam do Ciebie często i pewnie zostanę:)....
    asia.

    OdpowiedzUsuń
  5. o sushi zajadałam w sylwestrową noc:)
    muszę spróbować zrobić własnoręcznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jadłam tylko własnoręcznie robione.
      muszę kiedyś spróbować w restauracji.

      Usuń
  6. jakiś redaktor też już ostatnio tylko śni o sushi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrząc na niego zastanawiam się, czy to sushi faktycznie takie zdrowe. do szczupłych nie należy, a i spustoszenie w mózgu też widoczne.

      Usuń
    2. no cóż u niektórych sushi jest wyznacznikiem kondycji finansowej.
      w tym filmie redaktora nie ma, a jest naprawdę świetny!

      Usuń
  7. o której dziś będzie ten pasztet? bo nie wiem, czy siem wstrzymać z kolacjom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś jednak karkówka.

      Usuń
    2. karkówka to chyba jedyna rzecz, w stosunku do której mam mało sprecyzowane odczucia. zależy jak zrobiona. a tak poza tym jestem idealnym materiałem na gościa - jem wszystko, co mi podadzom.

      Usuń
    3. ja wybredna jestem. ale w gościach zjem wszystko co podadzą, a przynajmniej spróbuję.

      Usuń
  8. futrzaku, a gdzie można obejrzeć ten film ????

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj