"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

wtorek, 1 stycznia 2013

Nic w tym nowym roku nie postanawiam.

Sylwester.
Było niesamowicie.
Ale nie tak, żebym chciała tam zostać do rana.
O drugiej w nocy zeszło mi powietrze przez wentyl, poczułam się strasznie zmęczona.
Jednocześnie szczęśliwa, że jedyny nocny autobus odjeżdża za pół godziny.
Do domu, do dzieci!
Lubię imprezy, ale nic na siłę.
Potańczyłam, porozmawiałam, pośmiałam się.
Poznałam nowych fajnych ludzi.
Po północy zadzwonił mój " Pseudo narzeczony" z życzeniami noworocznymi i z pretensją dlaczego nie spędziłam tej nocy z nim.
Nawet o tym nie pomyślałam, On nie zaprosił, widać tak miało być.
I o dziwno nie było mi z tym źle.
Chociaż jak wszyscy na imprezie życzyli mi w przyszłym roku, miłości, to było mi dziwnie.
Aż tak widać,że mi jej brak, czy po prostu samotna kobieta nadal jest uważana za niepełną?
Lepiej być z kimś, kto nie spełnia oczekiwań? Lepiej być z kimkolwiek?
Czy lepiej być samej?
Odpowiedz jest prosta.
Przyjdzie kiedyś taki dzień, że się zakocham.
Nie będzie to ideał, ale będzie to ktoś kto będzie mi bliski.
Wierzę w to.





48 komentarzy:

  1. ee mi wszyscy zdrowia życzyli- tak źle wyglądam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dlatego że to akurat twój priorytet?
      a zresztą pokasz ja wyglądasz, to Ci powiem:D

      Usuń
    2. przecież siem obnazam

      Usuń
    3. a że od szpilek zaczynasz? :)

      Usuń
  2. zakochania życzę ...w odpowiednim facecie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie znasz jakiegoś fajnego, wolnego?

      Usuń
    2. wszyscy fajni wolni są jeszcze chwilowo zajęci:)

      Usuń
    3. futri!!!
      oddam swojego (tfu) menża
      kcesz?

      Usuń
    4. zajętych nie uwzględniam.
      tych z odzysku, jestem skłonna przyjąć pod skrzydełka.

      Usuń
    5. ale on zajenty tylko na papierze
      pogadam z Li, szybciorem zadziała i bendziesz miała z odzysku!
      kcij, dobra?:)

      Usuń
    6. hm podejrzane, kobieta oddaje zabawki jak się nimi nudzi:P

      Usuń
    7. futi, dzielem siem dobrem:PPP

      Usuń
    8. Węsz-em tu podstęp:P

      Usuń
    9. dajem ze szczerego serca:P

      Usuń
    10. a dołożysz do niego coca- cole? z tym ze Cola musi być natentychmiast.

      Usuń
    11. gaga- a gwarancji udzielasz? bo może on zepsuty, uszkodzony, czy niepełnowartościowy.

      Usuń
    12. futi, jak ruda odda helikopter, to zaraz zrzucem Ci cole i może, za jednym kursem,
      mojego (tfu) menża:PPP
      ruda- on w dobrem stanie

      Usuń
    13. helikopter z coca colą?

      Usuń
    14. protest. ja żadnego helikoptra nie przywłaszczyłam.
      jak wczoraj tylko winko było, to i stan dobry.

      Usuń
    15. o, też mam jednego takiego na zbyciu, dobry rocznik i mały przebieg, bogate wyposażenie :) tu nawet Li nie będzie potrzebna, bo nie doszło do zrękownin. Jacyś niekompatybilni po prostu jesteśmy :) Tylko nie-teściową sobie zostawię, bo cudowna jest :)

      Usuń
  3. Jak skończyłam 20 lat, moja babcia uznała że skoro nie mam chłopaka to przyjdzie mi już starą panną zostać.
    Babcia mi wtedy powiedziała że lepiej być z byle kim niż samej. Mądra kobieta była ale z tym się nigdy nie zgadzałam.
    Miłości bardzo ci życzę zatem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś dwudziestka to stara panna, teraz czterdziestka jeszcze nie.
      tylko jedno się nie zmieniło. nikt nie chce być sam.

      Usuń
    2. To święta racja jest. Nie ma gorszego uczucia od osamotnienia.

      Usuń
    3. chciałam polecieć truizmem, alem siem wszczymała:)

      Usuń
    4. Gaga nie używaj dziś tak trudnych słów.
      glaca mi dziś rychtyk pynko.

      Usuń
  4. Futrzaku, odwzajemnionej Miłości i pięknych przeżyć z tym Kimś, kto gdzieś na pewno jest i szuka ciebie..Znajdziecie się, wierzę w to :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku po prostu :-)


    p.s. A samotność to zwykle zły doradca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również wszystkiego Naj!

      ps. coś na ten temat wiem.

      Usuń
  6. nic na siłę, ale może 2013ty kogoś wskaże...

    :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, na koniec świata kolejny się chyba nie zapowiada:D

      Usuń
  7. Futrzaku, wczytując się dokładnie (jako nowa) w Twój profil dopiero teraz zobaczyłam jaką mamy podobną życiową sytuację.
    Tym bardziej życzę wszystkiego "naj" i spelnienia wszystkiego "żeby"...
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha a jeszcze na dodatek jesteś imienniczką mojej młodej:P

      Usuń
  8. Zycze Ci niespodziewanej i prawdziwej milosci, bo jak mowi stare polskie przyslowie:
    "Milosc i sraczka przychodza znienacka".
    Ja spotkalam milosc po piecdziesiatce, a Ty mloda jestes, wiec nie trac nadziei...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę uważać żeby to drugie nie przyszło znienacka.:P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. marianno, miód na me serce, mam jeszcze trochę czasu. Bo spłonąć chcę!

    Futrzak - czuję, że będzie dobrze :D

    Kiedyś wydawało mi się to niemożliwe, ale teraz wiem, że można z kimś być - dla nie-teściowej, dla spokoju dziecka, któremu już raz rozsypał się dom... Różnie się układa. Nie wiem, czy wolałabym być sama. Mój osobisty współlokator bywa pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rożnie się układa, nie wierze w ideały, samej ciężko, ale w niedobranym związku może być gorzej.

      Przydał by się czasami taki pomocnik:D

      Usuń
  10. Też w to wierzę.
    I życzę, żeby 2013 był jak najlepszy.

    To uczucie, że nawet gdy jest bardzo fajnie, jednak chce się wracać do domu - bardzo lubię. Znaczy, że dobry masz dom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. futrzaku, to ja idę na całość i życzę Ci faceta, który będzie Ci bliski i będzie obrzydliwie bogaty, co by wszystkie Twoje zachcianki mógł spełniać ;)a co, nie mogem ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz:D
      aż musiałam z pracy się zalogować:DDD

      Usuń
    2. viki, nie bądź TAKA i życz innym też. Mnie, na przykład :) przecież MUSI być więcej takich facetów?!

      Usuń
    3. hm, ja mam PIERWSZEŃSTWO!!!!

      Usuń
  12. i oby się spełniło!!
    i niech to marzenie przyoblecze pożądane kształty i zapuka do drzwi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. "samotna kobieta nadal jest uważana za niepełną" - bez znaku zapytania.
    Niesamowite to jest, cywilizacja niby poszła do przodu, ale jak się nie pokażesz z czymś rodzaju męskiego, niechby to nawet był kapłon ;), to ci nie odpuszczą z życzeniami ŻEBYŚ WRESZCIE.
    Ja ci życzę, żeby ci nie było z tym źle :)

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj