"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

sobota, 26 stycznia 2013

List do

Drogi Panie!
Dawno nie rozmawialiśmy, do Pana domu też już nie zaglądam, jakoś tak mi głupio po takim czasie..
Chętnie bym nawet wstąpiła, ale Pana kamerdyner chyba mnie nie lubi.
Zresztą, tak  znienacka Pana nachodzić, bez przygotowania i zapowiedzi, też chyba nie wypada.
Jestem ciekawa jak tam Pana sprawy, czy rodzina zdrowa?
Liczę że wszystko w porządku, dość ma pan kłopotów z gospodarstwem i podwładnymi.
U mnie w porządku, wszyscy zdrowi.
A zdrowie w dzisiejszych czasach najważniejsze.
No i praca.
Z pracą u mnie kiepsko, jak pracy nie ma to i pieniędzy nie wystarcza od pierwszego do ostatniego.
Klienci jacyś tacy oszczędni, nowi trafiają się jak na lekarstwo.
Ciężko.

Mam małą prośbę do Pana, jak już pisze, nie, nie o gwiazdkę z nieba, niech się Pan nie boi.
Pan taki mądry, to może da mi jakiś znak, którędy iść, żeby głębiej w bagnie nie ugrzęznąć?

Kłaniam się nisko i uszanowanie.
Pozdrawiam.
Futrzak.






65 komentarzy:

  1. nasza wspólna modlitwa:)
    buziaki:***
    a to wykonanie piosenki wolę od oryginału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viki przecież ty antyklerykałka jesteś.

      Usuń
    2. Dlaczego mam spadać ? Też jestem dzieckiem bożym.
      Taka przewrotna jesteś, że jak trwoga to do Boga.

      Usuń
  2. futrzaczku kochany
    chyba nadszedl czas, żebysmy przyjechały do Ciebie:PPP
    kcesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie pobłądzicie znowu??????

      Usuń
    2. oj..to mamy plan podróży..

      Usuń
    3. ja muszę kaomś wienkszom torbe założyć

      Usuń
    4. rybcia - wypakuj jom czyms porzondnym
      s pustymi rencami nie wypada jechać
      ja miała tatara, ale syna prawie wszystko zeżarła

      Usuń
    5. ostre
      Ciebie siem zapakuje w styropian, cobyś nie marzła i jadziem

      Usuń
    6. u mnie kasza z warzywami i zwłoki kurczaka, zapraszam i czekam!

      Usuń
    7. kurczaka to jeszcze tylko surowego nie jadłam...:P
      uwielbiam pod każdom postaciom

      Usuń
    8. no to Ostre pakuj w ten styropian i wbijajcie.

      Usuń
    9. rudom muszem znależć

      Usuń
    10. i generator prądu poproszę.
      bierę flaki!

      Usuń
    11. ruda siem melduje w gotowości.
      gaga - żubrówkem mam. brać?

      Usuń
    12. Ostre, flaki takie do jedzenia?
      melduje gotowość kurczaka!

      Usuń
    13. no przecie nie moje- za bardzo je lubie i siem trochę do nich przywiazałam

      Usuń
    14. ruda
      tak

      a czy ktoraś z Was nie widziała naszego helikoptera, bo nie pamientam, gdzie ostatni raz londowałyśmy...

      Usuń
    15. trzeba było na fajka nie chodzić. mówiłaś, że pilot automatyczny załonczony, ale gdzie on poleciał - nie wiem.

      Usuń
    16. ....to był lot..
      a bierę jeszcze bretońską fasolę ino mało, bo ryba nie lubi

      Usuń
    17. ooo, fasolka, siem bendzie działo.

      Usuń
    18. no to siem musimy upchnońć do malucha...

      Usuń
    19. to ja biere... fajki!!!!

      Usuń
    20. ...gaga.... bez takich tu

      Usuń
    21. ostre, piotntka za pamięć, ale martwi mnie, że chemia na ciebie tak słabo działa i pamientliwa taka jeżdeś
      a może to maluch sie u nas upcha, ha ha ah
      skasować?

      Usuń
    22. monsz ostatnio błysnął żartem,że jak zasłużem to zmieni mi samochód, więc chyba jeszcze musimy trochę poczekać na coś wienkszego.

      Usuń
    23. ruda, ja wiem, że może być cienżko, ale postaraj siem, dla nas, dla nas!!

      Usuń
    24. a w czem musisz być zasłużona?

      Usuń
    25. mój mi 15 lat temu auto obiecał i nadal każe czekać...bo moze ktoś juz za darmo odda :P

      Usuń
    26. ja nie oddam, kocham swoje autko!

      Usuń
    27. futi, a Ty zasuwaj do kuchni ciasto piec z ananasem:)
      że nie wspomnem o razowcu dla rudej..
      zobaczysz, że Ciem goście obgadajom, jak siem nie postarasz :PPP

      Usuń
    28. ale ja na konkretny model czekałam:P

      Usuń
    29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    30. siem tak opiłam herbatom, że błendy robic zaczynam.
      tak sobie kombinujem - jakbyście wpierw do mnie podjechały, wszystkie razem mężu mojemu zasłużyły siem, to może szybciej to auto by było? w końcu wszystkie razem byśmy nim potem tyłki woziły.

      Usuń
    31. mój jest konkretny.
      stary.
      oddam za darmo.

      Usuń
    32. no ale co on kce?
      pierogi?
      bigos?
      schaba?
      niech siem zdecyduje

      Usuń
    33. gaga - a co masz w ofercie?

      Usuń
    34. ja mogiem poprószyć rybcine faworki..

      Usuń
    35. czeba spytać siem futi, o której kce nasz oglondać

      Usuń
    36. pogadam z mężu, co miał na myśli, bo wtedy był foch i nie wracałam do tematu.

      Usuń
    37. ostre musi sie psychicznie do zdjecia pizamy przygotowac :p

      Usuń
    38. ruda
      a może on kciał, żebyś go podrapała po plecach jeno ?
      a Ty gupia szczeliłaś focha i ni ma ałta !!!

      Usuń
    39. nie zdążam za wami...

      Usuń
    40. futi, ważne cobyś zdonżyła z ciastem...:PPP

      Usuń
    41. gaga jak zawsze ma racje!

      Usuń
    42. rozpustnym i kalorycznym ciachem

      Usuń
    43. z ananasem.....
      może wreszcie siem doczekam :P

      Usuń
    44. ciasto będzie. tylko nie zabłądźcie.

      Usuń
    45. piżamy nie zdejmę ino szpile włożę.

      Usuń
    46. nie ma fotki, jest ciacho

      Usuń
    47. ostre, Ty siem ubierz w walonki, bo zimno jak cholera
      szpile weź na zmianę:)

      Usuń
    48. jak przyjedziecie to mnie obudźcie, idę przespać.

      Usuń
    49. zimno dziś, nie wiem, czy dojedziemy.
      wybraliśmy się wieczorem na łyżwy, skończyło się na grzanym winie i jakims tureckim jedzeniu.

      Usuń
    50. no po winie to lepiej nie wsiadajcie za kierownice.

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj