"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

piątek, 22 lutego 2013

o Miłości

W związku z komentarzami wiecie kogo ,dotyczącymi orientacji seksualnej, obejrzałam świetny film.
O miłości która nie miała prawa się przytrafić, a mimo wszystko była.
Nie dosyć że tfu, tfu, dwie kobiety ( masakra, kto to wymyślił!!! zbokol jakiś!)
Mało tego są to : Niemka i Żydówka w czasach okupacji.

Jeszcze podobno na faktach!
Parę razy skłaniałam się żeby to obejrzeć, zawsze coś innego przykuwało moją uwagę, teraz się udało i nie żałuję.
Dobry!



19 komentarzy:

  1. jako, ze mnie pociągasz, tak samo jak i inne dziewczyny Cię czytające, z pewnością obejrzę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oj pociąga, pociąga:)))))

    ale mnożna rzecz jak klasyk: " Co ty kur....a wiesz ...o Miłości" :))))


    pozdrawiam z nad kolejnej kawy, białe ścierwo pada z nieba , zimno ze śpik do wary przymarza!

    Całusy! Lesbijskie oczywiście:))

    OdpowiedzUsuń
  3. przy dźwiękach tej piosenki zawsze mam gęsią skórkę, jest przejmująco piękna

    i całusy, lesbijskie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham piątek!
    to tyle w kwestii miłości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham, piątek, po 16 w szczególności:)

      Usuń
    2. a ja nie lubię piątków. do wczoraj myślałam, że dlatego, że zwykle mam w piątki wyjebane. ale wczoraj córka mi wytłumaczyła, że to nie znaczy to, co myślałam, że znaczy, tylko wprost przeciwnie, więc już nie wiem dlaczego :P
      całusy dla wszystkich kobitek :)

      Usuń
    3. ja w tym dniu mam najwięcej godzin i gdy mówię, że nie lubię piątków, każdy patrzy na mnie podejrzliwie.

      Usuń
  5. film świetny
    trzeba jeszcze pamiętać, że w III Rzeszy za homoseksualizm karano obozem koncentracyjnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta, teraz co niektórzy by chętnie pewnie też karali komorą gazową.

      Usuń
  6. Teraz wiadomo dlaczego chcesz byc doulą ...żeby kobietom zaglądac w krocze.
    Żenua...Doula - lesbijka. I do tego alkoholiczka.PCPR powinien zainteresowac się twoimi dziemi.Bo i ty i dziadkowie to patologia.
    Do zamiatania ulic się nadajesz co najwyżej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz wiadomo dlaczego chcesz byc doulą ...żeby kobietom zaglądac w krocze.
    Żenua...Doula - lesbijka. I do tego alkoholiczka.PCPR powinien zainteresowac się twoimi dziemi.Bo i ty i dziadkowie to patologia.
    Do zamiatania ulic się nadajesz co najwyżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. futi, Słonko, nie reaguj

      Usuń
    2. futrzak, no jak możesz. gorszysz, zaglądasz, propagujesz takie śwyństwa. No przecież. Mam nadzieję, że jesteś przynajmniej patologicznie zarumieniona :)

      a zapowiedź filmu piękna, aż mnie ciary przeszły. Poszukam, tylko po cichu, żeby zgorszenia nie siać :) Momenty, powiadasz?

      Usuń
    3. rumienię się jak diabli:)))

      Usuń
    4. widzę, że koko znowu z emocji nie panowała nad paluszkami.

      Usuń
  8. Film wyglada wspaniale!musze obejzec,

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj