"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

sobota, 23 lutego 2013

Festung Posen 1945

O godzinie 13, na Poznańskiej Cytadeli dziś rekonstrukcja Bitwy o Poznań.
Na filmie pokazane jak było dwa lata temu.
Nie byłam, w tym roku jadę pierwszy raz, ze znajomymi.
Dzieci też ponoć się wybierają.



***
Wróciłam, nie zastrzelili mnie:)
Pełen szacun dla uczestników rekonstrukcji.
Szkoda że tak krótko, tylko czterdzieści minut.
Spacer po cytadeli i pokaz były niezłą sobotnią rozrywką.
Potem obiad z przyjaciółmi na mieście, dzień mogę zaliczyć do udanych:)

19 komentarzy:

  1. Idziesz - bo pewnie darmowe piwo będzie.
    Z gębą po kweście poznańska kutwo !!!
    Żałosne babsko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŁoŁ........
      Mariola

      Usuń
    2. Koko, niedługo będę w Warszawie. Umówisz się ze mną? Postawię Ci kawę.
      Chętnie Cię poznam, bo przyznam, że choć zawodowo spotykam najgorsze ludzkie egzemplarze, to mimo wszystko nie znam nikogo tak wrednego, złośliwego i w gruncie rzeczy bardzo nieszczęśliwego jak Ty.
      Może będę mogła Ci jakoś pomóc?
      Może Ty się tak miotasz po blogach, bo wołasz o pomoc?
      Może rozpaczliwie pragniesz zainteresowania?
      Wiesz... ja potrafię wybaczyć, a zwłaszcza głupotę.
      Możemy mieć więc czystą kartę w naszych stosunkach, bo jaka to Twoja wina, że jesteś taka głupią babą?
      Ot, ojce nie wychowali, pewnie biegałaś boso po ulicy i prosiłaś o jedzenie, może sprzedawałaś się okolicznym lumpom..., tak- musiało spotkać Cię w życiu wiele złego, bo ilość złości i jadu jaka jest w Tobie świadczy o rozmiarze doznanych krzywd.
      Tak, zdecydowanie myślę o Tobie z litością, a nie ze złością, więc proszę- napisz do mnie maila, spotkamy się, pogadamy, może to spotkanie zmieni Twoje tragicznie beznadziejne życie?

      Usuń
  2. widze ze wielbicielka czuwa

    a swoja droga ile sie dzieje , milo patrzec ze sie tyle w P dzieje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nudno nie jest, dla każdego coś ciekawego się znajdzie:)

      Usuń
  3. Koko- ja muszę....
    Idz Kobieto w cholerę bo to, co wyprawiasz jest chore.
    Bardzo proszę.
    W imieniu wielu.
    gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nic nie da, ale dzięki za chęci:)

      Usuń
    2. futrzak, jestes moim idolem, miszczem olewania drania :))))

      Usuń
    3. Bo wiesz-ja tu wchodzę do Ciebie regularnie,
      Lubię Twoje pisanie, lubię Viki,lubię Monikę i jej Niedyskrety, Zazie, i jeszcze kilka innych fajnych Kobiet, które są twórcze, pomysłowe, działają, mają coś do powiedzenia i mówią mądrze. Fajnie się to czyta, wiele rzeczy mnie inspiruje,rozwija, albo po prostu, zwyczajnie cieszy...
      I włazi to Paskudztwo i skrobie...
      I ani to mądre, ani inspirujące, ani pomysłowe...
      No fuj!!!!

      Usuń
    4. :)co zrobić, niektórzy nigdy nie dorosną.
      jedyne wyjście ignorować.
      Zresztą dla waszego i swojego spokoju, zacznę przenosić kolejne komentarze tej dziewczynki do spamu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. tylko siem cieszyć s Tfojego fajnego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. szacun - to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie byłam świadkiem żadnej z rekonstrukcji
    chciałabym kiedyś zobaczyć Bitwę pod Grunwaldem albo tę pod Waterloo

    Zapraszam Cię moja droga po odbiór wyróżnienia blogowego: http://czarrymarry.blogspot.be/2013/02/versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  7. takie imprezki to fajna sprawa ,zazdroszcze:)i proszę powiedziec czy poznaniaki rozdawały darmowe piwo?:D bo jakos w głowie mi się to niemieści:) a tak na marginesie dodam ze uwielbiam Panią czytać(a raczej wpisy Pani) i uważam że jest Pani super Babeczką.Pozdrawiam Aya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety Poznaniaki straszne kutwy są i za darmo nie dają:))))))
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Hej! Tez byłam:))) gdybym wiedziała, wypatrywałbym Cię! ale ja zmarzłam strasznie!

      Usuń
    3. niektórzy widziałam, że się rozgrzewali "ćwiarteczką":)

      Usuń
    4. no to nie ja:))) nie przygotowałam się!

      Usuń
    5. no domyślam się, Ci co się grzali nie czuli tego zimna, a faktycznie mroźno było.:))
      Ale fajnie!

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj