"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

poniedziałek, 18 lutego 2013

OGŁOSZENIE i przed Oscarowa gorączka

UDAŁO SIĘ!!!!
 PRZELAŁAM!!!!




jadę na kurs!!!
już na 98,9 procent!
Poza tym poniedziałek, hm, hm... bez komentarza.
W końcu ile można marudzić...

***

Obejrzałam dwa filmy nominowane do Oskara:

Świetna animacja - raczej tylko dla starszych dzieci i dorosłych.
Bardzo przyjemnie się oglądało, TCW też oglądał z zaciekawieniem.





"Poradnik.." przereklamowany chyba, dobre aktorstwo, ale szału nie było.
Spodziewałam się czegoś lepszego.
Były momenty fajne, bardzo sympatyczne zakończenie.

22 komentarze:

  1. poradnik też oglądałam:) bez gorączki ino z katarem:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciukasy za kurs!!
    Teraz żeby skały srały masz jechać!!!!

    Na jakiej stronie oglądasz te filmy??? Masz jakiś abonament czy inaczej*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wykupuje abonament, lub ogładam z punktóew, albo na yt.

      Usuń
    2. ale mi się napisało:)))

      Usuń
    3. Aleś napisała ...strony , kobieto , strony!!!!
      :)))

      Usuń
    4. ekino, you tube, vod onet, iplex, kinomaniak -który jest chyba obecnie nieczynny.

      Usuń
  3. Frankie - super, Poradnik- przereklamowany :)
    a za kurs - trzymam kciuki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. no wiesz, wypadki losowe, ale już odliczam czas, jeszcze półtora tygodnia!

      Usuń
  5. A ja właśnie myślę, żeby iśc na Poradnik...
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no iść można, po prostu widziałam lepsze filmy.

      Usuń
  6. poradnik jak dla mnie nie oskarowy, ale momentami się uśmiałam:)
    fajnie, że kurs już tuż tuż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, po filmie z nominacją do Oscara spodziewałam się czegoś więcej.

      Usuń
  7. futrzak, odpowiem tu, bo nie wiem, czy tam przeczytasz
    Cieszę się, że Ci się Hitchcock podobał, zobacz jeszcze Dziewczynę Hitchcocka - równie dobry!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale się cieszę, że udało Ci się zebrać kasę! :)))
    a co z noclegiem? masz już upatrzony jakiś z łatwym dojazdem do miejsca kursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam najlepszy nocleg, o którym nawet nie marzyłam, bardzo blisko do miejsca kursu.

      Usuń
  9. Boszzz ile to u mnie trwa, zebym fakty pokojarzyla... Moja siostra tez wybiera sie na kurs o tej samej tematyce na poczatku kwietnia w Wawie (i tez jest z Poznania)... Moze to nie ten sam temin, ale jesli sie okarze, ze jednak tak, to bylby to bardzo ciekawy zbieg okolicznosci, bo ja Cie tu, choc z cicha nie komentujac, ale juz dawno podczytuje;-)
    Pozdrawiam serdecznie
    ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEJ!
      ten kurs siostry jest później, organizuje go fundacja " Rodzić po ludzku" a mój Stowarzyszenie Doula, ale zakres tematyka taki sam.
      O tym w kwietniu dowiedziałam się, jak już zapisałam się na ten, który zaczynam w przyszłym tygodniu.
      Pozdrawiam Serdecznie!

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj