"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

wtorek, 30 kwietnia 2013

maj. ajjaj.

Dziś będę pić.
Człowiek nie wielbłąd pić musi :D
Whisky z sąsiadem :P
A jutro rowery, o ile pogoda dopisze, z dziećmi, albo basen.
I może miodek majowy zrobię.
Się zobaczy.
A w czwartek jadę na piknik do Doulowej koleżanki, siostry Ulinhki co mnie zdemaskowała :)
 Zapowiada się ciekawie:)

Jeszcze chciałabym w te wolne dni  przeczytać książkę o cięciach cesarskich,


napisać mądrego w miarę posta na Doulę.
Wyjechać na zlot VW do Radzynia. W czasie tego zlotu odbywa się fajny festiwal bluesowy " Las Woda & Blues"
Tyle planów a tak mało czasu.
 Jeszcze nie wiadomo, czy w czwartek mnie praca zawodowa nie znajdzie, niby mamy nieczynne ale jak to w serwisie, awaria - trzeba jechać.
aaa jeszcze 
Zombie na mnie czeka, trzecia seria.

Miłego weekendu dziewczynki i chłopcy:))))

Lubicie bluesa?
Ja uwielbiam.




AAAA I ORZEŁ MOŻE!!!

37 komentarzy:

  1. Bluesa też lubiem :)
    picie wieczorkiem pochwalam :)
    wypij za me zdrowie bo wiesz jak to jest ze mnom i alkoholem... jakoś nie po drodze nam ostatnio :) Buziole wielkie :***

    OdpowiedzUsuń
  2. roda na myszach mowisz?
    to uwazaj, bo moze byc slabo z tymi jutrzejszymi planami :PPP

    OdpowiedzUsuń
  3. podobno szpetna pogoda idzie... także zaplanowałam podkołdrowe lenistwo :)a jak wylezie słonko, to będę myśleć :) miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawzajem,
      może te szpetne prognozy się nie sprawdzą. już zmieniłam plany bo miałam jechać z dziećmi pod namiot.

      Usuń
    2. pod namiot - super!
      Futi, blues, namioty... coraz bliżej mi do Ciebie;)))
      Zdrówko!;-)

      Usuń
    3. właśnie obejrzałam prognozę. pominę temat milczeniem.

      Usuń
    4. jadowita przegielaś z peanem na temat Li wszyscy wiedzą jak ona wygląda!!!!!!!

      Usuń
    5. namiot, spontan i dzieci to to co lubię.
      Anonim, napij się może lepiej whisky,albo zażyj leki, zamiast dopierdalać się do innych.

      Usuń
    6. z ust mi wyjęłaś tę whisky:) pod namiot jadę w sierpniu, na kajaki. Jako żywo nigdy nie wiosłowałam, więc zapowiada się ciekawie :)

      Usuń
    7. kajaki, nie wiem czy bym ogarnęła...:)

      Usuń
  4. Blues i Radzyń - bardzo, ale niestety nie w tym roku ;)
    Chmurka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po sprawdzeniu prognozy chyba też odpuścimy, nie chcę żeby mi się dzieci pochorowały.
      A byłaś w zeszłym roku?

      Usuń
  5. a co to jest robić miodek majowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chciałam o to spytać..

      Usuń
    2. też mnie to zaciekawiło

      Usuń
    3. mnie też zaciekawiło co to i mam zamiar zrobić. degustacja pod koniec maja może będzie:) o ile ogarnę:P

      Usuń
  6. http://www.xn--zioowo-5db.pl/2012/04/27/syrop-z-kwiatow-mniszka-lekarskiego-miodek-majowy/

    przysmak ze Śląska

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjjejjjjjjjj.... Zazdraszczam!!! Prosze mi mocno Pietruche ucalowac od cioci Uli!!! Tzn wszystkich chlopakow mozesz wycalowac, tylko jak ich znam, wszyscy wstydliwi i na calusy sobie trzeba mooocno zapracowac!!! Kurcze, gdyby teleportacja dzialala... No kurcze no!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na post o cięciach :) ja w pierwszej ciąży chodziłam do szkoły rodzenia Preeti Agrawal we Wrocławiu i nasłuchałam się jak ona pięknie i mądrze opowiadała o porodach naturalnych, o porodach w domu i w zgodzie z naturą......a potem poszłam pod nóż. I do dziś mam pewien dysonans.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie to jest problem wielu kobiet, których poród nie zawsze wyglądał tak jak by się chciało.
      Czasami tak się zdarza i nie jest to niczyja wina.
      Napisze jak mi wena przyjdzie i książkę skończę.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. no to też czekam :)))
      bo na pierwszy poród czekałam, czekałam, do szkoły rodzenia poszłam, przez 16 godzin znosiłam bóle, a skończyło się cięciem :(
      a kolejne dwa porody to już konsekwencja pierwszego, czyli też cięcia :(
      i mam do dziś poczucie niespełnienia

      Miłego weekendowania :)))

      Usuń
  9. Coś z tym doulowaniem marniutko ci idzie - ajjaj !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koko, powiedziałam ci odwal się, myślisz że nie widzę że to Ty?
      Upc Polska Sp. Z O.o. (87.207.154.38) swoją drogą nie nudzisz się? od wczoraj węszyłaś 36 razy?

      Usuń
  10. No właśnie, Orzeł może! Już niedługo :)
    Tylko ciekawe czy malkontenci wczują się w akcję?
    Dobrego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Las, Woda & Blues:) Kiedys bylismy tam na motocyklach, fajnie bylo:) Wspomnienia mnie naszly:) Pozdrawiam, aneke

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj