"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

piątek, 10 stycznia 2014

Seks

Sen miałam w nocy.
Na randce byłam.
Z naszym kierownikiem szklarni.
Istotą o dwie głowy niższą ode mnie.
Całkiem nieprzystojną w moich standardach.
Kolacja była romantyczna przy świecach.
I tańczyliśmy, o dziwo w tańcu to on był wyższy.Ale może buty na koturnach miał.
I po polsku mówił.
A chyba ne za dobrze mówi.
I po kolacji nawet był ten teges, no wiecie...
Nawet, nawet, nie podejrzewałabym że to bedzie tak udana randka.

Co też człowiekowi może sie śnić.
Może czas rozejrzeć sie za prawdziwym facetem ,:)))

51 komentarzy:

  1. uuuu
    w tajemnicy ci powiem, ze nawet majac super faceta u boku i w łozu, czasem sie ktos przysni w tenteges sytuacji :PPP

    OdpowiedzUsuń
  2. futi, zapal jointa, to Ci przejdzie ;P
    hmmm albo jeszcze większom będziesz mieć ochotę???
    szklanka wody i znormalniejesz ;PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szklanka wody to jż półtora roku i nie pomaga.:)

      Usuń
    2. za dwa też nie pomoże, wiem coś o tym :D Ale może przestanie się śnić?

      Usuń
  3. Za czym tu się rozglądać, skoro facet jest pod ręką:-). W dodatku ten "wyśniony"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko mu buty na koturnie kupic i brac! :)

      Usuń
    2. co ty, to jakis antygenderyzm oczekiwać , że mężczyzna będzie wyższy od kobiety!

      Usuń
    3. Może być niższy, ale niech mi chociaż do ramion sięga,:-)

      Usuń
    4. to zginaj nogi w kolanach - daj mu szansę :)

      Usuń
    5. :DDDD
      bedziecie puacic za czyszczenie monitorA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    6. To może wpgóle na kolanach bede tańczyć,:)))))

      Usuń
    7. PÓKIŚ MUODA TO SE PRÓBUJ, NA STARE LATA TE STAWY, EKHM EKHM

      Usuń
    8. a może i taniec jest przereklamowany??

      Usuń
    9. Zależy co po tańcu,:)
      I z kim

      Usuń
    10. ja nie mogę na kolanach - po upadku na lodowisku rok temu zrobił mi się na czubku lewego nerwiakokostniak- jeśli się zagoi to za jakieś 10 lat:) no, już dziewięć - muszę byc optymistką :) ja muszę na stopach, ale bez szpilek nie jestem wysoka, więc siemozę nie bede bardzo wyrózniać :)

      Usuń
  4. seks na pierwszej randce???
    popieram
    :))

    OdpowiedzUsuń
  5. czlowiek to naprawde ma czasami chore sny. Raz przysnilo mi sie, ze ktos mi mowil, ze nasz parafialny ksiadz nie jest jeszcze ksiedzem, bo najpierw musza mu usunac jondra. :)) Powiedzialam o tym kolezance i potem nie dalo rady, gdy tylko go widzialysmy, msza, nie msza, pialysmy ze smiechu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opluam moniotor czerwonem winem:DDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    2. wiesz co, Lola, w przypadku niektórych to mogłoby być nawet niegłupie ;) :)

      Usuń
  6. w snach czasem się dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Futi,powiedz lepiej jak ty dziś patrzyłaś na szefa?Nie domyślił się;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz patrzyłam na niego z uśmiechem,:-))))))

      Usuń
  8. hahaha! zgon! umarłam ze śmiechu!
    się mi wyobraziły te koturny i kolacja w szkalrni przy świecach.
    Futri, I ♥ you!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wrócisz...opowiem Ci mój:))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale z Was aparatki;))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. No ale jak Ci siega do cycków, pępka albo ciut nizej to w zasadzie super, niech pieści co soega:P
    A przecież piszesz, ze nie jest przystojny to nawet lepiej jak patrzec nie będziesz musiala;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. sięga nie sięga, telefon wie lepiej:-o

    OdpowiedzUsuń
  13. czy tylko mnie ciekawi co sie dzis sniuo Futiemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ide zaraz spać, opowiem jak wstane.

      Usuń
    2. Futi, to jak już wstaniesz, to wbijaj do mnie, bo tam też o facetach;)

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj