"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

sobota, 11 stycznia 2014

Seks 2

Tym razem randki nie było.
Nic mi sie nie śniło.
Za to uzmysłowiłam sobie, że pomyliłam sie zapisując na urlop i teraz nie wiem czy to odkrecać czy nie.
Bede jechać w marcu. Wyjezdzam w piątek a w sobote mam być na konferencji "Nowoczesne standardy w położnictwie ".
A mogłam pomyleć i jechać tydzień wczesniej i po konferencji wracać w niedziele do holandii.
O.

A co do seksu.
To przypomniał mi sie taki wyjazd szkoleniowy i Tomek z Warszawy,tam poznany .
Szkolenie było w Wiśle, chcąc ne chcąc, cieżko sie  przyjmowało wiedzę.
Za to Tomek miał piękny uśmiech i cudowne spojrzenie.
No i nie tylko,:)))
Ehhh..... znowu sie rozmarzyłam.
:)))))))

25 komentarzy:

  1. Szkoda, ze zostaly tylko wspomnienia .../???/, a moze nie...
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściski,:)
      Dobrze mieć wspomniena dobre, czasami lepiej że to tylko wspomnienia.

      Usuń
  2. wsponienia, wspomnienia, jakie bez nich życie byłoby beznadziejne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się porobiło na blogach
    jak w marcu :PPPP
    ale jakby co, to fajnie :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no porobiło się, spójrz w dół, na Miśkę:PPP
      idę stąd, bo się zarażę!
      co ja mówię?
      ja już się zaraziłam, przecież u mnie na blogasiu...
      :)))

      Usuń
  4. Futii!dobrze, że jeszcze nie zaklepałam urlopu na luty!!!
    dziś ja miałam seksualny sen! czy to zaraźliwe???
    :**

    OdpowiedzUsuń
  5. seksualne sny miewam często :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wsponinanie zabronione,?

      Usuń
    2. eee, pewnie seks!!
      no
      a ja wspominam cudownie opóznienie w rodzeniu córki:))
      seks wszak przyspiesza:)))

      Usuń
    3. ja pamiętam zabronione przez pół roku:((

      Usuń
    4. od fspominania sie zaczyna...

      Usuń
  7. Seks przyspiesza,ale pod koniec. Wczesniej o ile nie ma przeciskazań to czemu nie,:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też znałam jednego Tomka. nie był co prawda z Warszawy, ale też miał piękny uśmiech. i nie tylko...

    OdpowiedzUsuń
  9. a dawno to było..? ciekawe jaki dziś ma uśmiech:P może zębów nie ma :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lat temu siedem,:) z tego vo widze to nadal sie trzyma,:)-))

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj