"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

środa, 22 stycznia 2014

Nie zarazisz się

Nie zarazisz się łuszczycą.
Nie zarazisz się chorobą psychiczną,
Nie zarazisz się zespołem Downa,
Nie zarazisz się rakiem, (chociaż wg badań, możesz zwiększyć ryzyko raka szyjki macicy, zmieniając czesto partnerów seksualnych.)
Ne zarazisz się wirusem Hiv, podając komuś rękę.
Nie zarazisz się ADHD, cukrzycą, anemią i wadą wzroku.

Jak to ciężko czasami wytłumaczyć.

Jak to można kogoś zranić, odsuwając sie od niego tylko dlatego, że jest chory.

Najgorsze że, nawet osoby będące personelem medycznym, które powinny mieć wiedze na temat chorób zakażnych, dróg przenoszenia zakażeń, tej wiedzy nie posiadają.

16 komentarzy:

  1. Rozumem też niestety się nie można zarazić

    OdpowiedzUsuń
  2. Futi
    moja wykształcona i mądra pod wieloma względami teściowa ciągle uważa ze brak syna to synowej wina ( znaczy wnuka płci wręcz do naszej przeciwnej)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moja teściowa mówi, że nie wolno dzieciom jeździć na hulajnodze, bo im się jedno biodro nie rozwinie;/

      Usuń
  3. faktycznie, nie tak łatwo jest się zarazić. trudniej, niż by się wydawało.
    z tych najbezpieczniejszych chorób, to chyba najtrudniej sie obronić przed gruźlicą. poprzez pracę z grupą ryzyka znalazłam się w grupie ryzyka, whooop! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój śp.Ojciec miał łuszczycę. Czasem wspominał, że niektórzy podając mu rękę na powitanie wykonywali ruch, jakby chcieli się wycofać. To był mądry człowiek, więc nie brał tego do siebie. Ale myślę, że ktoś słabszej konstrukcji mógłby coś takiego bardzo, bardzo źle odbierać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój dobry kolega ma chorobę genetyczną bardzo podobną do pęcherzycy, niestety często ludzie wahają się przed podaniem mu ręki i on to bardzo mocno przeżywa

      Usuń
    2. Mój holenderski kierownik ma, dobrze że ten nie rozumie jeszcze polskiego języka.

      Usuń
  5. futi !
    kim Ty siem pszejmujesz ?
    warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może Futi choć jedną osobę przekona i zarazi rozumem?

      Usuń
  6. a można się zarazić głupotom? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem można, viki. jak człowiek straci zdrowy rozsądek i zacznie myśleć tak, jak beczy stado, staje się wyjątkowo podatny na zarażenie! ;) xx

      Usuń
    2. schroni, ze mną już jest jednak dobrze, skoro o tym zapomniałam ;PPPP

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj