"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

niedziela, 19 stycznia 2014

Wytańcowana

Wczorajszo- dzisiejsze tańce nad wyraz udane, towarzystwo też.
Pomogłam sympatycznemu koledze, odnaleść zagubioną w barze kurtke, za co postawił mi piwo.
Dziś leniwie, nawet nie poszłam na spacer,  mimo sprzyjającej pogody.
Leże, jem, oglądam.
Z Ciocią Michaliną przez telefon porozmawiałam.
I z Żoną.
I z Eweliną, która na koniec semestru ma tylko jeden mierny,- z informatyki.
Za to piątkę z matematyki.
Pismo od Olafa pani psycholog w szkole czeka na mnie. Ciekawe co w nim jest.
Mam nadzieje że same dobre słowa:)
Miłego wieczoru,!
Ps. Musiam dodać zdjecia tego pana, no musiam,:)

12 komentarzy:

  1. jej, ale ja dawno nie tańczyłam.
    PS - doskonale rozumiem, że musiałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. wczoraj skończyłam ogladać ten serial- polecam :)

      Usuń
    2. Nie ma mozliwosci gladania seriali na tablecie. Nie mam pojeci dlaczego. A hannibala jeszcze nie widziałam, ale obejrze bardzo chetnie.

      Usuń
  3. Taki brzydki że aż boosssskiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybcia - ciii, bo siem Futi obrazi.
      a mnie siem generalnie raczej nie podobają ładni mężczyźni.

      Usuń
    2. Ruda, piontka, ja tez takie typy z zadra raczej, i błyskiem w oku oczywiście!

      Usuń
    3. ja wolę Jasona Stathama;)))

      Usuń
    4. Brzydki,? Piękności,:) i super aktor.

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj