"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

czwartek, 6 lutego 2014

nadciśnienie

Nadciśnienie powoduje u mnie atak migreny.
Leżę i umieram.

20 komentarzy:

  1. Raz jeden miałam prawdziwy atak migreny, właśnie z powodu nadciśnienia
    Na szczęście tabletki pomagają czym siem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze w końcu iść do lekarza.

      Usuń
    2. Teraz to mnie ciśnienie skoczylo!
      NIE MÓW ZE NIE LECZYSZ TEGO,!!!

      Usuń
    3. oczywiście że nie leczę bo NIGDY WCZESNIEJ nie miałam z tym problemu... przed samym wyjazdem do nl może z dwa dni miałam 140/90 w nl w normie i teraz 150/90 wczoraj i dziś. norma to u mnie 110/70. nie było problemu nie było co leczyć.

      Usuń
    4. Ja w podobnym wieku zaczęłam brać tabletki
      90 niby na pograniczu,. Ale... najgorsze sa skoki cisnienia
      Nie lekceważ tego!!
      Doraznie może weź aspiryne, i raczej sie trzeba odwodnic niz nawodnic

      Usuń
    5. odwodniona to już chyba jestem, bez tabletki.

      Usuń
  2. Mnie ostatnio też ciągle boli głowa. Muszę zacząć znowu mierzyć ciśnienie, bo tabletki biorę, ale ciśnienia nie mierzę.
    A Ciebie przytulam mocno, może ból minie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Frimig and excedrin jeszcze brałam coś z codeiną..

    OdpowiedzUsuń
  4. skoki ciśnienia nie są dobre, a stresy też mają tu sporo do rzeczy
    :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Futi pilnuj sie.
    ja tezz ksiazkowym cisnieniem a dzis dowiedzialam sie ze na pograniczu.
    a serce mi prawie nie bilo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pilnuj się i ciśnienia, bardzo ważne!

      Usuń
    2. ale ja duzo w ruchu jestem, to co wtedy?

      Usuń
    3. to chyba dobrze że w ruchu, ja w nl tez sie duzo wiecej ruszam i nie mam problemu.

      Usuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj