"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

piątek, 23 października 2015

Dno miednicy

Polecam wszystkim kobietom ćwiczenia dna miednicy.
Zapobiegają ( czasami przyczyna tkwi w rozciągnięciu więzadeł) wielu dolegliwościom: nietrzymaniu moczu, zaparciom, bólom pleców, mogą być przyczyną bolesnych miesiączek.
Byłam dziś na warsztatach z fizjoterapeutkami które omawiały jak prawidłowo je wykonywać.
Przy okazji wracając z tych zajęć zrobiłam sobie bardzo długi spacer.
Na tyle długi że zdążyła zasnąć mi córka zanim wróciłam.
I dobrze bo powtórki z wczoraj bym chyba nie zniosła.
A tak przynajmniej poukładałam sobie  w głowie strategię na kolejny dzień.


Uzupełniam:




no nie jest to idealnie to co mówili na zajęciach ale nic lepszego nie znalazłam

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=VnqPBYPzPcs
      mniej więcej to, ale trochę zbyt się pani skupia na pośladkach a to nie o to chodzi...

      Usuń
  2. Ja też pytam? Warto wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=VnqPBYPzPcs
      mniej więcej o to chodzi.

      Usuń
  3. No właśnie, może jakiś instruktaż?

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj