"Żyjemy a dopóki żyjemy wszystko jest możliwe".- Roz

sobota, 6 lutego 2016

Tydzień

Tydzień stażu za mną.
Stażuję od 7 do 14 , od poniedziałku do piątku.
Zostało mi jeszcze 17 tygodni.
Do zaliczenia mam oddziały :
położniczy, ginekologiczny, blok porodowy, patologię ciąży ( perinatologię ) i noworodki.
Teraz jestem na położnictwie.
Oprócz stażu zbyt wiele się nie działo przez ostatni tydzień, bo szczerze jestem wykończona gdy wracam do domu.
Nadmiar wrażeń:)
Pewna sprawa, która spędzała mi sen z powiek zaczyna wyglądać również dobrze, to był bardzo dobry tydzień.
Następny też taki będzie!
a dziś u nas prawie wiosna, pojeździłam na rowerze!

9 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze! tak tzrymac! Te tygodnie mina tak szybko...a czy masz obietnice zatrudnienia po stażu?...hm, może głupie pytanie, ale tak mi sie nasunęlo:(

    OdpowiedzUsuń
  2. czas leci bez kontroli, wstajesz w poniedziałek i się cieszysz, ze już czwartek... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. I ptaki śpiewają!
    Jaskółki donoszą
    Kwoki narzekają;)

    OdpowiedzUsuń

Miło by było jakbyś zostawił komentarz, chyba że jesteś trollem to spadaj